mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > CPUs, Moederborden & RAM

Register

Dell Inspiron 531 is slecht moederbord ?????

Reply

Thread Tools
Old 26 januari 2009, 00:32
Lid Fractie

Default Dell Inspiron 531 is slecht moederbord ?????

Ik heb een vriend die heeft een Dell Inspiron 531 heeft veel problemen voor de afgelopen 4 maanden zijn zij niet in staat gebruik te maken van de computer, tenzij het in de veilige modus. Ik liep een memtest-86 op niets mis met het geheugen. Van wat ik kan vinden deze PC is een dual-processor, en dat zou betekenen dat de ram moet in slots 1 een 3. Niet zoals het cam vorm Dell in slots 1 een 2. Ongeveer een week geleden noemden ze Dell voor de 10e keer en ze zei dat het de ram. En omdat het onder de garantie van Dell zou relpace het. Wanneer de tech kwam de pc werd uitgevoerd, maar alleen in de veilige modus, Hij verhuisde terug naar de ram slots 1 een 2 en de PC niet zou werken. Toen hij zei dat het het moederbord dat is het probleem en zou terug in twee uur naar relpace ze vier uur later mijn vriend noemen dit tech man en ontdekten dat Dell zei dat zij niet ter vervanging van het moederbord voor het was niet het probleem dat is het programma Vista.
Ik heb met mijn vriend vandaag en vinden dat ze nu niet kunnen krijgen van de computer in te schakelen op alle.
Dosis niemand weet of dit moederbord heeft problemen (Dell ORY206 OF 0RY206 typenummer.
Of kan het ook iets met de processor. Nu ik alleen nodig om het draait om de bestanden naar een andere harddisk.
Dan zullen we kijken in het gebruik van de computer citroen recht. Er is een goede garantie tot 2011.
Old 26 januari 2009, 00:43
Donor Groep

Dell is natuurlijk proberen schroef je uit van een fix.

Het RAM-sleuven moet er niet toe, maar als het is zeker Pooping bij de DIMM's worden verplaatst die zich op een dood mobo. Het is niet de processor, en als memtest loopt fijn dat het niet zijn.
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. "

Mijn Systeem: 日夏子

Processor (s):
Core 2 Duo E6400 2.13 -> 3.01ghz
Moederbord:
MSI P6N SLI Platinum LGA 775
RAM Geheugen:
2GB Patriot Extreme Performance
Graphics Card (s):
PNY 8800GTS 320MB
Sound Card:
Sound Blaster Xtremegamer 7.1
Hard Drive (s):
80GB + 500GB
Optische Drive (s):
2x SATA
Case / PSU:
Antec 900 + 620W Aerocool zeroDBA
Koeling:
4x 120mm Yate Loon-200mm + top
Netwerk / Internet:
Qwest
Monitor (s):
Dell 22 "S2209W (1920x1080)
Operating System (s):
Windows XP + 7
Old 26 januari 2009, 06:47
Donor Groep

Mijn advies zou zijn ... ga terug naar Dell en aandringen op spreektijd aan een toezichthouder en aandringen op een andere reparatie. Als het warrantied tot 2011, dan heeft u het volste recht.

Good Luck tho ..... als Dell zijn de kuilen: (

Mijn Systeem: Home Bouw

Processor (s):
AMD 64 x 2 Dual Core 5200 + 2.60GHz
Moederbord:
Asus M2V REV 1.
RAM Geheugen:
4gb (3.25gb zichtbaar)
Graphics Card (s):
NVIDIA GeForce 7300 GS
Sound Card:
5.1 Reatek On-Board
Hard Drive (s):
250 GB SATA & 400GB SATA
Optische Drive (s):
Pioneer 110 x 2
Case / PSU:
Voorraad / 550W Silent
Koeling:
Voorraad
Netwerk / Internet:
10/100 Nic / 20MB Virgin Kabel
Monitor (s):
Fujitsu Siemens 22 "TFT WS
Operating System (s):
Vista Ultimate x32/Windows 7 x64
Old 26 januari 2009, 11:55
Lid Fractie

Geprobeerd te bellen Dell agin en nu ze mijn vriend op te houden en vervolgens gewoon ophangen. Ze vonden dat wanneer ze de computer gekocht ze ook gekocht de uitgebreide garantie en is goed tot 2013. Maar het schijnt dat Dell denkt dat het mobo is niet opgenomen in deze garantie.
Mijn vriend kwam erachter dat wanneer je belt Dell voor hulp in de Verenigde Staten de oproep gose naar iemand in India.
Old 26 jan 2009, 16:43
Lid Fractie

Ging terug naar mijn vrienden en keek naar het model op het mobo, en het is anders dat wat er komen volgens het systeem-bestanden op de computer. Het getal op het mobo is M2N61-AX. Vertelde mijn vriend wat er gezegd is en na twee en een half uur op de telefoon van Dell zei dat zij vervangt de mobo.
Nu dat ze gaan relpace het mobo zal mijn vriend verliest de bestanden op de harde schijf?
Old 26 januari 2009, 16:46
Donor Groep

Weten Dell .. alles is mogelijk.
Als ze het mobo voor hetzelfde model, hij mag die niet verliezen <famous laatste words>
Old 27 januari 2009, 14:25
Lid Fractie

Als u de computer terug, ik zou niet rekenen op de terugkeer van uw bestanden mee.

Je kan de harde schijf uit en stuur het terug aan bij hen, zoals Phil zei al, het is van Dell en alles kan gebeuren!
Old 27 januari 2009, 14:37
Lid Fractie

Nou ze sturen iemand naar het huis naar de plaats van de onderdelen. Hoeft niet te sturen pct terug naar Dell.
Old 27 januari 2009, 16:28
Lid Fractie

ok goed. Ik las een verhaal van een Dell-technicus ging naar een huis reparatie en brak de computer. voordat hij komt of voordat hij begint te zorgen dat dell is aansprakelijk voor eventuele schade en dat hij draagt een anti statische band alleen voor voorzorg.
Old 27 januari 2009, 17:19
Lid Fractie

Bedankt zal mijn vriend. En weten hoe ze Dell zal niet voorbij de oprit tenzij hij heeft hem aan. Twee grote Puppys niet zeker van een heks zou ik gewoon naar puinhoop met de puppys of de huiseigenaar.
Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
Dell Support Centre Dsc.exe Messing Up Dell Inspiron 1300 dmdougie Algemene programmatuurnoot Chat 6 18 november 2009 13:25
Dell Inspiron 530 ken979 Algemeen Hardware Chat 11 12 apr 2008 08:54
Mijn Dell Inspiron gaat niet aan. Papaver Laptops, Mobiles & PDA's 1 De 2 februari 2008 03:17
Dell Inspiron 530 onderdelen pcgamer530 Cases & Power Supplies 2 16 dec 2007 05:27
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.