![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Jeg har en venn som har en Dell Inspiron 531 som har mange problemer de siste 4 månedene har de ikke vært i stand til å bruke datamaskinen, med mindre den er i sikker modus. Jeg kjørte et memtest-86 på det ingenting i veien med hukommelsen. Fra hva jeg kan finne ut dette pc er en dual-prosessoren, og som ville bety at ram skal være i sporene 1 en 3. Ikke liker det cam form Dell i sporene 1 en 2. Om en uke siden de kalte Dell for 10. gang og de sa det var ram. Og fordi det var under garantien Dell ville relpace det. Når tech kom ut på PC ble brukt, men bare i sikker modus, Han flyttet ram tilbake til sporene 1 en 2 og PCen ville ikke fungere i det hele tatt. Deretter sa han at det var hovedkortet som var problemet, og vil være tilbake i to timer til relpace det fire timer senere vennen min ringe denne tech fyr og funnet ut at Dell sa de var ikke erstatte hovedkort for det var ikke problemet det er programmet Vista. Jeg snakket med min venn i dag og fant ut at de nå ikke kan få datamaskinen til å slå på i det hele tatt. Dose noen beskjed om dette hovedkortet har problemer (Dell ORY206 ELLER 0RY206 modellnummer. Eller kunne det være noe med prosessoren. Akkurat nå jeg trenger bare å få det kjører for å flytte filer til en annen harddrive. Så får vi se i å bruke datamaskinen sitron lov. Det garanti er god til 2011. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Dell er åpenbart prøver å skru ut av en fiks. RAM-plasser bør ikke saken, men hvis det er definitivt pooping ut når DIMMs flyttes det betyr peke til en døende mobo. Det er ikke prosessoren, og hvis memtest går fint det er ikke det heller.
"Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. Min System: 日夏子
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Mitt råd ville være ... komme tilbake til Dell og insistere på å snakke med en veileder og insisterer på en reparasjon. Hvis det er warrantied til 2011, da har du all rett.
| |||
| |||
| Prøvd å ringe Dell agin og nå har de satt vennen min på vent og bare legge på. De fant ut at når de kjøpte maskinen de kjøpte også den utvidede garantier og er god til 2013. Men det synes som Dell mener mobo er ikke inkludert i denne garantien. Min venn fant ut at når du ringer Dell for hjelp i USA samtalen gose til noen i India. |
|
| |||
| |||
| Gikk ned igjen til mine venner og så på modellnummeret på mobo og det er forskjellige at det som kommer opp under systemet filer på datamaskinen. Tallet på mobo er M2N61-AX. Sa min venn hva som ble sagt her, og etter to og en halv time på telefonen Dell sa de ville erstatte mobo. Nå som de skal relpace den mobo vil min venn mister filene på harddrive? |
|
| |||
| |||
| Knowing Dell .. alt er mulig. Hvis de endrer mobo for samme modell, han skal ikke miste dem <famous siste words> |
|
| |||
| |||
| Hvis du sender maskinen tilbake, ville jeg ikke stole på dine filer retur med det. Du kan ta harddisken ut og sende den tilbake til dem, som Phil sa skjønt, er det Dell og alt kan skje! |
|
| |||
| |||
| Godt de skal sende noen ut på hjemmesiden for å erstatte deler. Trenger ikke å sende PC-en tilbake til Dell. |
|
| |||
| |||
| ok bra. Jeg leste en historie var en dell tekniker dro til et hjem reparasjon og brøt datamaskinen. før han kommer og før han begynner å passe på at Dell er ansvarlig for skader og at han bærer en anti statisk band bare for forholdsregel. |
|
| |||
| |||
| Takk forteller min venn. Og vet hvordan de er Dell vil ikke komme forbi oppkjørselen med mindre han har den på. To store Puppys usikker witch en Jeg vil wont å rote med puppys eller hjemme eier. |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Dell Support Centre Dsc.exe Messing Up Dell Inspiron 1300 | dmdougie | General Software Chat | 6 | 18 november 2009 13:25 |
| Dell Inspiron 530 | ken979 | General Hardware Chat | 11 | 12 april 2008 08:54 |
| Min Dell Inspiron Vil ikke slå på. | Poppy | Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer | 1 | 2 februar 2008 03:17 |
| Dell Inspiron 530 komponenter | pcgamer530 | Bærevesker & Strømforsyning | 2 | 16 desember 2007 05:27 |
| Thread Tools | |
| |