![]() |
|
| |||
| |||
| som det hedder på tin virkelig. lidt mere info: om de ting, der fulgte med Heatsink og bruger BIOS til at kontrollere fan til omkring 40C, men forskellen i kernen temps er omkring 10C, Core 1 temp 50 - 53c, Core 2 temp 40 - 42, hvad der er fejlen her? anvendes 3 forskellige programmer og alle rapport samme forskel kører AMD Athlon X2 5200 + (Windsor) på Vista Home Premium SP1 |
|
| |||
| |||
| Hey, My borekerner er lidt ligesom at for. Omkring 10C forskel. Jeg lavede en tråd før, og alle sagde, at det var fint. Bare rolig, ikke bør være nogen fejl.
__________________ HI:) |
|
| |||
| |||
| samme her med min 4600 + dualcore altid været 10-15C forskellen så wouldnt bekymre dig om det. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Yea, vil der altid være forskelle, er det ikke noget at bekymre sig om. Det vil bare være, at en kerne bliver brugt mere end de andre, hvilket er normalt.
| |||
| |||
| ok så mening, hvis nogle programmer er stadig kun ved hjælp af en kerne, tak fyrene, og er de temps om ret så godt, er de sikkert? |
|
| |||
| |||
| Yea, de temps er fine, CPU's generelt kan mange op og over 70C, jeg er ikke sikker på, at specifikke CPU, men at temp er fint for alle. |