![]() |
|
| |||
| |||
| als zij zegt over het tin echt. iets meer info: over de dingen die bij de koelplaat en het gebruik van de bios om de ventilator voor ongeveer 40C, maar het verschil in de core temps rond de 10C, Core 1 temp 50 - 53 quater, Core 2 temp 40 tot 42, wat is het hier fout? gebruikt 3 verschillende programma's en alle verslag hetzelfde verschil draait AMD Athlon X2 5200 + (Windsor) op Vista Home Premium SP1 |
|
| |||
| |||
| He, Mijn kernen zijn een beetje zoals dat ook. Rond 10C verschil. Ik heb een draad vóór, en iedereen zei dat het prima. Maak je geen zorgen, mogen geen schuld.
__________________ HI:) |
|
| |||
| |||
| hetzelfde hier met mijn 4600 + Dualcore altijd 10-15C verschil zo wouldnt zorgen over. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ja, er zullen altijd verschillen, het is geen zorgen te maken. Het zal alleen maar zijn dat een core wordt gebruikt meer dan de andere, dat is normaal.
| |||
| |||
| ok dan zinvol als bepaalde programma's nog steeds alleen met behulp van een kern, bedankt jongens, en zijn die temps over rechts en zijn ze veilig? |
|
| |||
| |||
| Ja, deze temps zijn prima, CPU's in het algemeen kan tot schurft en meer dan 70C, ik ben niet zeker van dat specifieke CPU, maar dat de temperatuur is goed voor iedereen. |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| 64 X 2 dual-core processer? Quad Core | scooby180169 | CPUs, Moederborden & RAM | 1 | 28 september 2009 09:28 |
| Quad Core Vs. Dual Core - Video Rendering Time Race | cheesepuff | CPUs, Moederborden & RAM | 11 | 29 augustus 2009 09:31 |
| Welke pc Moet ik Build? Dual Core of Core Single ... | anthonyla65 | Algemeen Hardware Chat | 4 | 18 mei 2009 14:12 |
| Hoger Single Core, Neder Dual Core | mykul | CPUs, Moederborden & RAM | 7 | 16 feb 2008 13:28 |
| Dual Core Vs quad core processors? | ong_1988 | CPUs, Moederborden & RAM | 3 | 18 mrt 2007 22:22 |
| Thread Tools | |
| |