![]() |
|
|
|||
|
|||
|
som det står på tenn verkligen.
lite mer info: om saker som följde med Heatsink och använda BIOS för att styra fläkten till ca 40C, men skillnaden i centrala temps är ca 10C, Core 1 temp 50 - 53c, Core 2 temp 40 - 42, vad är felet här? används 3 olika program och alla rapporterar samma skillnad kör AMD Athlon X2 5200 + (Windsor) på Vista Home Premium SP1 |
|
|
|||
|
|||
|
Hej, Min borrkärnor är lite så där också. Runt 10C skillnad. Jag gjorde en tråd innan, och alla sa att det var bra. Oroa dig inte, bör inte vara något fel.
|
|||
|
|||
|
Samma här med min 4600 + dualcore alltid varit 10-15C skillnaden så wouldnt oroa sig för det.
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Ja, det kommer alltid att finnas skillnader, det är inget att oroa sig för. Det kommer bara vara så att en kärna som används mer än andra, vilket är normalt.
|
|||
|
|||
|
ok då är meningsfullt om vissa program fortfarande bara använder en kärna, tack killar, och är de temps om rätt så bra, är de säkra?
|
|
|
|||
|
|||
|
Ja, de temps är bra, CPU är i allmänhet kan mange upp och över 70C, jag är inte säker på att särskilda CPU, men det temp är bra för alla.
|