vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Tietokonelaitteistot > CPUs, Emolevyt & RAM

Register

Etkö tiedä, mitä tein väärin

Reply

Thread Tools
Old 8 tammikuu 2008, 10:35
Uusi Jäsen

Default Etkö tiedä, mitä tein väärin

Hei muutama vuosi sitten ystäväni auttoi minua rakentamaan varsin mukavaa tietokone. Sekä hiljattain päivittänyt Vista ULT ja toinen ystäväni kertoi minulle, että se oli Ram karju koukussa minut muutaman 1g tikkuja, koska olin vain ajetaan 2x 512 sauvat yhteensä. Lopetan kaiken alas ja irti mitään, mikä voisi mahdollisesti antaa järjestelmän teho ja asennettu pässi. Tämän jälkeen tehtiin yritin vallan ylös ja sai käynnistyslevykkeen virhe. Olen kokeillut lähes kaikkea, mitä voi ajatella sisällyttää paluuta vain 2x 512: n ja edelleen sama ongelma. Emolevy LED vielä syttyy ja se kuulostaa kaikki ei saa virtaa I Just Can't Get menneisyyden virhe. Onko mahdollista, että juuri katkeaa kaapeli HD tai olen täysin tehnyt, että järjestelmä?
Kaikki apu on tervetullutta.
Old 8 tammikuu 2008, 10:54
Uusi Jäsen

Random. Sain sähköpostia, että kyseisen Dave vastasi, mutta ei ymmärrä sitä.
Old 8 tammikuu 2008, 11:04
Rahoittajien ryhmän

Tarkista IDE kaapeli HDD ja mobo, varmista, että se on tukevasti paikallaan kummassakin päässä.

Mikä on tarkka virheilmoitus ja missä vaiheessa käynnistyä tämä näy?

Saatko mitään piippausta klo käynnistyä?

Teit muuttaa kaikki asemat tai hyppääjiä?

Oletko vaihtanut mitään BIOS-asetuksia?

My System: Etusivu Rakenna

Processor (s):
AMD 64 x 2 Dual Core 5200 + 2.60GHz
Emolevy:
Asus M2V rev. 1.
RAM-muisti:
4GB (3.25gb näkyvissä)
Graphics Card (s):
NVIDIA GeForce 7300 GS
Äänikortti:
5.1 Reatek On-Board
Kiintolevy (t):
250 gb SATA & 400gb SATA
Optinen asema (t):
Pioneer 110 x 2
Asia / PSU:
Stock / 550w Äänetön
Jäähdytys:
Kanta
Network / Internet:
10/100 Nic / 20MB Virgin Kaapeli
Monitor (t):
Fujitsu Siemens 22 "TFT WS
Operating System (s):
Vista Ultimate x32/Windows 7 x64
Old 8 tammikuu 2008, 12:24
Uusi Jäsen

Hei kiitos vastauksesta.

Olen tarkistetaan IDE-kaapeli ja se näyttää olevan tiukka yhteys.

Virheilmoitus sanoo "käynnistyslevyke epäonnistuminen. Aseta järjestelmän levy ja paina Enter", ja tämä tulee esiin heti "painamalla Delete-näppäintä tulla setup"

En ole kuullut mitään piippausta, vaan kaikki fanit ovat käynnissä, ja emolevyn valo palaa.

En ole sekaisin muiden kaapelilla, mutta kun olin otetaan sivupaneeli tyrkyttää, jos kaapelit eivät alkoivat tuuletin. Tämä ei ole tuuliajolla sanoo Sata toisessa päässä ja toinen on kytketty PSU, mutta en ole koskaan huomannut, jos se on kytketty mitään muita lopussa ennen.

Ainoa asia, tein BIOS oli varmistaa, että se oli käynnistämistä HD.

Olen todella toivon etten tarvitse asentaa XP uudelleen, koska olen juuri siirtynyt itärannikolla ja löydä tuota levyä lol.
Old 8 tammikuu 2008, 13:08
Rahoittajien ryhmän

No ainoa asia En pyydä teitä tarkistamaan oli virtaliitin on ajaa, siitä virtalähteestä, mutta olen varma, että olet tarkistanut, että.

Viesti saat BIOS "Boot Disk epäonnistuminen" on varsin erityinen ja osoittaa, että järjestelmä ei löydä Boot Drive.

Tämä voisi olla yksi pari asiaa:

1. Hard Drive jättäminen

2. Master Boot Record (MBR) on vioittunut.

Jos 1. edellä, tarvitset uuden kovalevyn ja uudelleenasennusta XP.

Jos 2. yllä, voit ehkä korjata asioita, mutta tarvitset XP: n asennuslevyltä, vahvistaa MBR .... ottaa sanoi, että kun MBR on vioittunut viesti yleensä lukee "Boot Failure", "NO OS Found"

Jos löydät XP-levyä, voit yrittää korjata MBR seuraavasti:

Käynnisty XP: n asennus-CD.
Kun kysytään, paina R korjaaminen Windows XP: n asennus.
Jos korjaus isännöi useita käyttöjärjestelmiä, valitse sopiva yksi (XP) valikosta. Jos sinulla on vain yksi käyttöjärjestelmä, tulee 1 ja valitse se.
Kirjoita järjestelmänvalvojan salasana pyydettäessä.

Voit korjata MBR, käytä seuraavaa komentoa:

fixmbr

Jos tämä ei korjaa sitä, niin se on varsin todennäköistä, kiintolevy on kuollut.

HTH
Old 8 tammikuu 2008, 13:11
Uusi Jäsen

Got it kiitos
Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
PC mennyt pieleen, todella väärin. Ideoita Mitä tulee vaihtaa? toneus Rautatavaran Chat 4 21 syyskuu 2009 15:26
Ole varma, mikä on väärin, tarvitset apua Shutdown ei varma Rautatavaran Chat 7 6 elokuu 2009 04:53
Saan koko ajan väärä url VJH Web-selaimet ja FTP Clients 6 9. marraskuu 2008 16:35
Mitä teen väärin täällä? Tamar Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet 1 20. marraskuu 2007 08:33
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.