![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Oma emolevy on neljä paikkaa RAM - 2 Dual Kanavat. Tiedän, että jos aiot käyttää sitä kaksoiskäyttöä kanava on sama - ja ostettu sarja niin, että se on samassa erässä. Mutta sanaa jos -- Kanava 1: 2x2GB (4 Gt) Kit, Dual Channel Channel 2: 2x4GB (8GB) Kit, Dual Channel Onko tämä toimii ongelmitta? Onko minun 12GB tehokkaan RAM-muistia (x64 tietysti), että teosten 2 erillistä Dual kanavat? Vai pitääkö sen olla samat? eli. 4x4GB (16GB) Kit - 2 tikkuja jokaisella kanavalla. Thanks - I'm puolivälissä kautta rakentaa ja noin ostaa RAM.
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| En ole varma, onko tämä on mitään apua, mutta minun Dell tuli standardin 2x512 meg nauhoina, joten menin ja ostin 2 keikka pakki pois newegg ja piipahti sen kanssa the2x512 kaistaleina, että oli jo olemassa niin minä olisin 3 keikat ja ei ole koskaan ollut mitään ongelmia sen kanssa. Myöhemmin menin sinkilät ja osti 2 keikka PNY pakki ja korvattiin 2x512, että oli olemassa niin minä olisin 4 keikat ja vielä ollut mitään ongelmia.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Otan sen aiot Asennan joko Vista64 tai XP64 ....... jos ei 32-bittinen Opersting Systems, vain noin 3.25gb RAM-muistia, joten sinun tulee tuhlaa teidän käteisellä.
| |||
| |||
| Kuten sanoin phil: (vaikka myöntää, että pitäisi sanoa x86 ei x64 .. Olen aina hämmentyä) Quote:
Kiitos tardster, mutta valitettavasti se ei vahvista se suoritetaan dual-channel-tilassa .. Voitteko vahvistaa, että se tekee?
__________________ "Miksi he [PS3 Slim] kiinni UFO laskeutunut suorakulmion etsiä" --- NILAY Patel, Engadget Ep. 160 |
|
| |||
| |||
| Suoraan sanottuna en tiedä, en tiedä, että kun menin minun järjestelmä korvataan 4096mb, toivon, että auttaa ... |
|
| |||
| |||
| Ok .. Oletan, jos minulla olisi 16GBs RAM-muistia se ei asian paljon oliko työpäivän kaksoiskäyttöä kanavan tai ei: P Thankls varten panos: D
__________________ "Miksi he [PS3 Slim] kiinni UFO laskeutunut suorakulmion etsiä" --- NILAY Patel, Engadget Ep. 160 |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Duel Channel on lisää RAM nopeuksilla, joten ei olisi eroa 16GB vuonna duel kanava tai yhden kanavan.
| |||
| |||
| Ok, niin kuinka minä tiedän, että juntta on duel kanava tai juoksevaa duel kanava? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Kaikki RAM toimii kaikissa slot niin sanotusti.
Dual kanava, jos sinulla on kaksi nettoutetusta paria, koko ja nopeus. Sano olet 1x 1GB 400MHz ja 1x 1GB 333mhz, ne suoritetaan, mutta sitä alempaan kahden nopeuksilla niin ei kaksoiskäyttöä kanava. 2x 1GB sekä 800MHz = kaksi kanavaa. Sano olet 1x 1GB 400MHz ja 1x 1GB 333mhz ja 2x 2GB 800MHz - Niiden pariksi lähtö on 2x 2GB 800: n suoritetaan kaksi ja kaksi muuta nettouttamattomista paria ei laiminlyöneiltä on pienempi ja paria nopeudella. Mutta voin olla väärässä, kaksi nettoutetusta 800 paria voi myös pudota alas muiden alin nopeus on 333. Mitä nopeudet ovat RAM? Saat kaikki samat kaikissa 4 kpl ja et voi mennä vikaan, niiden koosta riippumatta vuonna MB / GB. My System: Hybr! D
|
|
| |||
| |||
| Joten minun ottaa 4 2gig jotka on 800MHz, että saman merkin ja nopeuden Olen käynnissä kaksi kanava oikein? |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Käyttö 2, 2 Gig. Sticks RAM vuonna Dual Channel Mode | P5200 | CPUs, Emolevyt & RAM | 4 | 22. helmikuu 2009 11:49 |
| Dual-kanava RAM kysymys ... | Mr77 | CPUs, Emolevyt & RAM | 3 | 6. lokakuu 2008 09:03 |
| Dual kanava | zaone | CPUs, Emolevyt & RAM | 4 | 7. Aug 2007 22:34 |
| Dual kanava ram kysymys | merton123 | CPUs, Emolevyt & RAM | 3 | 2. Aug 2007 12:05 |
| Dual Channel RAM-muisti | Kain | CPUs, Emolevyt & RAM | 6 | 31. Jul 2007 13:07 |
| Thread Tools | |
| |