![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Mijn moederbord heeft vier slots voor RAM - 2 Dual Kanalen. Ik weet dat als je gaat gebruiken dual-channel moet hetzelfde - en gekocht in een kit om ervoor te zorgen dat dezelfde partij. Maar zeggen indien -- Kanaal 1: 2x2GB (4GB) Kit, Dual Channel Kanaal 2: 2x4GB (8GB) Kit, Dual Channel Zal dat de werkzaamheden vlot verlopen? Moet ik 12GB van effectieve RAM (x64 natuurlijk) die werkt in 2 aparte Dual-kanalen? Of moet het gelijk zijn? dwz. 4x4GB (16GB) Kit - 2 stokjes op elk kanaal. Bedankt - ik ben halverwege een te bouwen en over te kopen van de RAM.
__________________ "Waarom hebben ze [PS3 Slim] stok met de UFO-landing op een rechthoek look" --- Nilay Patel; Engadget Ep. 160 |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ik ben niet zeker of dit is geen hulp, maar mijn Dell kwam met de standaard 2x512 meg strips, dus ik ging naar buiten en kocht een 2 gig kit off newegg en kwam hij met the2x512 strips dat was er al dus ik zou er 3 optredens en nog nooit problemen mee gehad. Later ging ik naar nietjes en kocht een 2 gig PNY kit en vervangen de 2x512 dat was er dus ik zou er 4 optredens en nog geen problemen.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ik neem aan dat u gaat installeren, hetzij Vista64 of XP64 ....... indien niet 32-bits Opersting Systems zal alleen over 3.25gb van Ram, dus je zal het verspillen van uw geld.
| |||
| |||
| Zoals ik al zei Phil: (hoewel die dat zou zeggen x86 niet x64 .. Ik krijg altijd warrige) Citaat:
Dankzij tardster, maar helaas dat niet bevestigen dat het zal worden uitgevoerd in dual-channel-modus .. Kunt u bevestigen dat het doet?
__________________ "Waarom hebben ze [PS3 Slim] stok met de UFO-landing op een rechthoek look" --- Nilay Patel; Engadget Ep. 160 |
|
| |||
| |||
| Om eerlijk te zijn weet ik niet, ik weet wel dat toen ik ging naar mijn systeem het lezen 4096mb, hoop dat het helpt ... |
|
| |||
| |||
| Ok .. Ik veronderstel dat als ik had 16GBs RAM zou het niet uit te veel of het werkt dual-channel of niet: P Thankls voor de ingang: D
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Duel Channel is voor extra RAM-snelheden, dus er zou een verschil tussen 16GB in duel kanaal, of in enkele kanaal.
| |||
| |||
| Ok ja, hoe zou ik weten of mijn ram is duel kanaal of stromend duel kanaal? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Elke RAM zal werken in een sleuf, bij wijze van spreken.
Dual-channel is waar u twee matched pairs, de grootte en snelheid. Stel dat je 1x 1GB 400MHz en 1x 1GB 333MHz, zij zullen lopen, maar op de laagste van de twee snelheden dus niet dual-channel. 2x 1GB beide = 800MHz dual-channel. Stel dat je 1x 1GB 400MHz en 1x 1GB 333MHz, en 2x 2GB 800MHz - In hun gekoppelde slots de 2x 2GB 800's loopt in de dubbele, de andere twee niet-afgedekte paren zullen niet in gebreke gebleven met de laagste van de twee snelheden. Maar ik kan verkeerd zijn de twee matched pairs 800 kan ook drop-down aan de andere laagste snelheid van 333. Wat zijn de snelheden RAM? Ontvang alle hetzelfde in alle 4 slots en je kan niet verkeerd gaan, ongeacht hun grootte in MB / GB. Mijn Systeem: Hybr! D
|
|
| |||
| |||
| Dus met mij met 4 2gig strips van 800MHz van hetzelfde merk en snelheid Ik ben actief dual-channel correct? |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Met 2, 2 Gig. Sticks van RAM in Dual Channel Mode | P5200 | CPUs, Moederborden & RAM | 4 | 22 feb 2009 11:49 |
| Dual-channel RAM vraag ... | Mr77 | CPUs, Moederborden & RAM | 3 | 6 okt 2008 09:03 |
| Dual-channel | zaone | CPUs, Moederborden & RAM | 4 | De 7 augustus 2007 22:34 |
| Dual-channel ram vraag | merton123 | CPUs, Moederborden & RAM | 3 | De 2 augustus 2007 12:05 |
| Dual Channel RAM Geheugen | Kaïn | CPUs, Moederborden & RAM | 6 | 31 jul 2007 13:07 |
| Thread Tools | |
| |