![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Olen hiljattain lähettämisen osalta ensimmäinen PC rakentaa, joka on vihdoin alkanut toimia kunnolla. En kuitenkaan on yksi niuhottaa, että on salakuuntelun minua. En saa RAM toimimaan dual-channel-tilassa. Tämä on minun RAM:http://www.corsair.com/_datasheets/T...048-6400C4.pdf Tämä on minun MOBO: http://www.asus.com/products.aspx?l1...74&modelmenu=1 Tällä hetkellä minulla on kaksi keppiä RAM vuonna lähtö A1-ja A2, NOT Ymmärtääkseni kaksoiskäyttöä kanava lähtö, joka olisi joko A1/B1 tai A2/B2. Kun yritän käynnistää kanssa RAM-muistia dual-kanava lähtö tietokoneeseen ei saavuta viime BIOS boot sivu! Tarkoittaako tämä osoittaa konstikas RAM? Tarvitseeko minun manuaalisesti säätää asetuksia BIOS jollakin tavalla? Ovat täydellinen amatööri tässä (ensimmäinen rakentaa muistaa) Olen tappiollinen, miten sen saavuttamiseksi |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Sorry for the myöhäistä vastausta. Tämä osoittaa, konstikas RAM tai kuollut DIMM-korttipaikka. Voit myös tarkistaa jännite asetukset.
"I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. " My System: 日夏子
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Oletko kokeillut sekä mahdollista duel kanava kokoonpanoissa?
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Kokeile A1/B1, jos tämä ei toimi, kokeile A2, B2.
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Dual Channel RAM on samoin toisella kanavalla? | 4D (Fordy (Ford) Ollie | CPUs, Emolevyt & RAM | 31 | 29. Joulukuu 2008 09:34 |
| Ei voi Suorita muisti Dual Channel Mode (Ohje) | Dave8282uk | CPUs, Emolevyt & RAM | 5 | 8. Lokakuu 2008 08:42 |
| Dual kanava | zaone | CPUs, Emolevyt & RAM | 4 | 7. Aug 2007 22:34 |
| Dual kanava ram kysymys | merton123 | CPUs, Emolevyt & RAM | 3 | 2. Aug 2007 12:05 |
| Dual Channel RAM-muisti | Kain | CPUs, Emolevyt & RAM | 6 | 31. Jul 2007 13:07 |
| Thread Tools | |
| |