![]() |
|
| |||
| |||
| Når du er i tvivl komme til pro's! Som privat bruger ønsker at opbygge en ikke gaming computer ville jeg vinde noget ved at gå med en Quad Core over en AM2 6400 chip? Også de fleste mennesker her er Intel brugere. Kan nogen fortælle mig hvorfor Intel er bedre end AMD. Tak. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Intel quads, mens de må ikke være toppen i øjeblikket til gaming de snart vil blive, spil er begyndt at anvendes quad tråde
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| for ikke gaming dual core, men hvis der er nogen gerne gøre eller noget, du kan drage fordel af en quad kerne
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Citat:
Gaming du er bedre stillet med en dual core, E8400 er den bedste bet sandsynligvis. For alt andet en quad er bedst IMO. Og som Cew sagt, flere spil vil køre bedre på det i fremtiden. Må ikke genere med 45nm quads (QX9650 osv.) De er fjollede dyre og du kan få en Q6600 op til deres bestand hastigheder nemt.
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hvis du er en ikke-gamer, ignorere alle de ovennævnte venligst. Medmindre du laver hardcore gevindskårne video afsmeltning, vil du ikke brug for en quad-core, og 8400 er overkill. Grab de 45nm E7200, når det kommer ud. Nice og hurtig, $ 150 eller deromkring.
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " Mit system: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Jeg missread ovenstående post, jeg thaught han sagde, at han ønskede at bygge en gaming PC også grunden ot få en quad nu, vil det være bedre udnyttet i fremtiden |
|
| |||
| |||
| For hvis der ingen tænkelig grund en ikke-gamer ville bruge en high-powered dual, hvorfor skulle han har brug for en tænkes high-powered quad? Det ser ud som en endnu værre proposition.
__________________ "Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " |
|
| |||
| |||
| fordi det, du antyder, er fint for øjeblikket, men i et års tid, det plejer være |
|
| |||
| |||
| Citat:
Det er nemt at sige "det vil ikke fungere i fremtiden", men folk er stadig surfe på internettet på Pentium 3s. Folk kører stadig Celerons. Folk er stadig spil på Pentium 4s. ATI netop udgivet en AGP bus 3850. Der er ikke noget problem med futureproofing, men køber i quad-cores køber i blinde håber, at det er, hvor markedet vil gå, og det er ikke sikkert overhovedet. Uanset hvad, er problemet med magt. Hvad vil en person med en ikke-gaming PC gøre? Surf på internettet, afspille musik, gøre IM stuff. Det meste af dette kan opnås på en 4 + år gamle pc, men OP ønsker at bygge et nyt og det er fint som det er hans beslutning. Jeg foreslog et budget 45nm dual-core med den begrundelse, at det fremskynder multitasking (køre Windows på en kerne, apps på en anden), er forholdsvis billige ($ 133 MSRP), og er den defacto industristandard. Ingen af de quads har disse egenskaber. Der er ingen tænkelig grund mest gamere brug for en quad-core (uden hype opformeret ved CPU fabrikanter og fodres spillere), så hvorfor skulle en som OP'et skal have? De ting er - at de ikke. Enhver, der hævder, at quad-core er vejen til de fremtidige behov for forskning død NetBurst. Der er ingen visheder i denne industri. Som en ekspert, du skal gøre dit bedste for at fremlægge de beviser retfærdigt, fordi enhver forudindtagethed eller påvirke vil gå ubemærket hen af dem, der anmoder om Deres hjælp. Det er en implicit tillid til dine evner til at være upartisk. Det er ikke noget du kan gøre en drive-by "får en quad, det vil arbejde i fremtiden" post på, er det i hundredvis af dollars for nogen penge. Igen - jeg respekterer din mening, og dem, for resten i tråden. Jeg har lige uenig kraftigt fra en cost / performance standpunkt.
__________________ "Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " |
|
| |||
| |||
| kulstof være realistiske! Sørg for en anchient PC vil foretage, men ikke at det kan den, hvor godt |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| 64 X 2 Dual Core Processer? Quad Core | scooby180169 | CPU, bundkort og RAM | 1 | 28 September 2009 09:28 |
| Quad Core Vs. Dual Core - Video Rendering Time Race | cheesepuff | CPU, bundkort og RAM | 11 | 29 august 2009 09:31 |
| Dual Core vs Quad Core - og andre spørgsmål ... | ibex_57 | CPU, bundkort og RAM | 13 | 5 oktober 2008 04:34 |
| Single Quad Core eller Dual Quad Core processorer? | Anonimouse | CPU, bundkort og RAM | 2 | 29th May 2007 00:33 |
| Dual Core Vs Quad Core processorer? | ong_1988 | CPU, bundkort og RAM | 3 | 18 marts 2007 22:22 |
| Thread Tools | |
| |