![]() |
|
| |||
| |||
| Bij twijfel aan de pro's! Als thuisgebruiker te willen bouwen zonder gaming computer zou ik iets winnen door zich met een Quad Core over een AM2 6400 chip? Ook de meeste mensen hier zijn Intel-gebruikers. Kan iemand mij vertellen waarom Intel beter is dan AMD. Bedankt. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| intel quads, terwijl zij kunnen niet worden boven op het moment voor gaming worden ze snel, spelletjes beginnen gebruikt quad threads
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| voor niet gaming dual core maar als er sprake is van enige zoals rendering of wat u zou kunnen profiteren van een quad core
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Citaat:
Gaming bent u beter af met een dubbele kern, E8400 de beste weddenschap waarschijnlijk. Voor alles een quad is het beste IMO. En als Cew zei, meer games loopt er beter op in de toekomst. Geen moeite met de 45nm quads (QX9650 enz.) Ze zijn dom duurder en je kunt een Q6600 aan hun voorraad snelheden gemakkelijk.
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Als u een niet-gamer, negeren van het bovenstaande alstublieft. Tenzij je doet hardcore schroefdraad video weergave, zult u geen behoefte aan een quad-core, en de 8400 is overkill. Pak het 45nm E7200 wanneer het uitkomt. Nice en snelle, $ 150 of zo.
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " Mijn Systeem: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| i missread de bovenstaande post, i thaught hij zei dat hij wilde bouwen van een gaming pc ook de reden waarom ot een quad nu, het zal beter worden benut in de toekomst |
|
| |||
| |||
| Want als er geen denkbare reden een niet-gamer moet een high-powered dubbele, waarom zou hij een sluiten high-powered quad? Dat lijkt een nog slechter voorstel.
__________________ "Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " |
|
| |||
| |||
| want wat je suggereert is prima voor het moment maar in een jaar tijd is het gewoon worden |
|
| |||
| |||
| Citaat:
Het is gemakkelijk om te zeggen "dit zal niet werken in de toekomst", maar mensen zijn nog altijd surfen op het Internet op Pentium 3s. Mensen worden nog steeds weergegeven Celerons. Mensen zijn nog steeds gaming op Pentium 4s. ATI zojuist een AGP-bus 3850. Er is geen probleem met futureproofing, maar koopt in de quad-cores koopt in blinde hoop dat dat is waar de markt zal gaan en dat is niet zeker te zijn. Ongeacht, het probleem is met macht. Wat zal iemand met een niet-gaming PC doen? Surfen op het internet, muziek, doe IM stuff. De meeste van dit bereikt kan worden op een 4 + jaar oude pc, maar de OP wil bouwen aan een nieuwe en dat is fijn want het is zijn beslissing. Ik stelde een begroting 45nm dual-core voor de reden dat het versnelt multitasking (Windows op een kern, apps op een andere), is relatief goedkoop ($ 133 MSRP), en is de defacto standaard. Geen van de quads hebben deze eigenschappen. Er is geen enkele denkbare reden meest gamers behoefte aan een quad-core (buiten hype gekweekt door CPU fabrikanten en gevoed te gamers), dus waarom zou iemand als de OP nodig? Het ding is - zij niet. Iedereen die beweert dat de quad-core is de weg van de toekomst moet het onderzoek de dood van NetBurst. Er zijn geen zekerheden in deze bedrijfstak. Als deskundige, dan moet u uw best doen om het bewijs vrij, omdat een vooroordeel of scheef zal onopgemerkt door degenen die je helpen. Het is een impliciete vertrouwen in je vaardigheden te onpartijdig. Het is niet iets wat je kunt doen een drive-by "krijgen een quad, dan zal het werk in de toekomst" post op, het is honderden dollars van iemands geld. Again - Ik respecteer uw mening en die van de rest in de draad. Ik heb net eens zwaar uit een kosten / prestatie-oogpunt.
__________________ "Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " |
|
| |||
| |||
| koolstof realistisch! zeker een anchient pct zal presteren, maar niet dat dat het ook kan zijn hoe goed |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| 64 X 2 dual-core processer? Quad Core | scooby180169 | CPUs, Moederborden & RAM | 1 | 28 september 2009 09:28 |
| Quad Core Vs. Dual Core - Video Rendering Time Race | cheesepuff | CPUs, Moederborden & RAM | 11 | 29 augustus 2009 09:31 |
| Dual Core vs Quad Core - en andere vragen ... | ibex_57 | CPUs, Moederborden & RAM | 13 | 5 okt 2008 04:34 |
| Single Quad Core of Dual Quad Core Processors? | Anonimouse | CPUs, Moederborden & RAM | 2 | 29 jun 2007 00:33 |
| Dual Core Vs quad core processors? | ong_1988 | CPUs, Moederborden & RAM | 3 | 18 mrt 2007 22:22 |
| Thread Tools | |
| |