![]() |
|
| |||
| |||
| Når du er i tvil kommet til pro's! Som en hjemmebruker ønsker å bygge en ikke gaming maskin ville jeg oppnå noe ved å gå med en Quad Core over en AM2 6400 chip? Også de fleste her er Intel brukere. Kan noen fortelle meg hvorfor Intel er bedre enn AMD. Takk. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| intellektet quads, mens de kanskje ikke øverst i øyeblikket for spill de vil bli snart, er spill begynner å brukes fire tråder
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| for ikke gaming dual core, men hvis det er noen som rendring eller noe du kan ha nytte av en quad core
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Sitat:
Gaming du er bedre med en dual core, E8400 er den beste innsatsen nok. For alt annet en Quad er best IMO. Og som Cew sagt, vil flere spill kjører bedre på det i fremtiden. Ikke bry deg med 45nm Quads (QX9650 osv.) De er dumme dyr, og du kan få en Q6600 opp til deres lager hastigheter lett.
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hvis du er en ikke-gamer, ignorere alle de ovennevnte please. Med mindre du gjør hardcore gjengede videogjengivelse, vil du ikke trenger en quad-core, og 8400 er overkill. Grip tak i 45nm E7200 når det kommer ut. Fin og rask, $ 150 eller så.
"Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. Min System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| i missread ovenfor innlegget, thaught jeg han sa at han ønsket å bygge en gaming pc også hvorfor ot få en quad nå, vil det være bedre utnyttes i fremtiden |
|
| |||
| |||
| Fordi hvis det ikke er tenkelig grunn en ikke-gamer ville trenge en high-powered dual, hvorfor ville han ha en tenkes high-powered quad? Det virker som en enda verre proposisjoner.
__________________ "Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. |
|
| |||
| |||
| fordi det du antyder er bra for øyeblikket, men i et års tid den wont være |
|
| |||
| |||
| Sitat:
Det er lett å si "dette vil ikke fungere i fremtiden", men folk er fortsatt surfer på Internett på Pentium 3s. Folk er fortsatt kjører Celerons. Folk er fortsatt spilling på Pentium 4s. ATI rettferdig befridd en AGP-bussen 3850. Det er ingen problem med futureproofing, men kjøpe inn fire kjerner kjøper seg opp i blinde håper at det er der markedet går og det er ikke sikkert at all. Uansett, er problemet med makt. Hva skal noen med et ikke-gaming PC gjøre? Surf på Internett, spille musikk, gjør IM ting. Det meste av dette kan oppnås på en 4 + år gammel PC, men OP ønsker å bygge en ny og det er fint som det er hans avgjørelse. Jeg foreslo et budsjett 45nm dual-core til grunn at det gir raskere multitasking (kjøre Windows på en kjerne, programmer på en annen), er relativt billig ($ 133 MSRP), og er defacto industristandard. Ingen av quads har disse egenskapene. Det er ingen tenkelig grunn mest spillere trenger en quad-core (utover hype overført av CPU-produsenter og matet til spillere), så hvorfor ville noen som OP trenger en? Saken er - de ikke. Alle som hevder at firekjerners er veien for fremtidige behov til forskning død NetBurst. Det er ingen certainties i denne næringen. Som en ekspert, må du gjøre ditt beste for å presentere bevis rettferdig, fordi skjevheter eller skew vil gå ubemerket av dem som ber om din hjelp. Det er en implisitt tillit til dine evner til å være upartisk. Det er ikke noe du kan gjøre en drive-by "får en quad, vil dette fungere i fremtiden" innlegg på, er det hundrevis av dollar noens penger. Igjen - Jeg respekterer din mening, og de av resten i tråden. Jeg er uenig tungt fra en kost / nytte-standpunkt.
__________________ "Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. |
|
| |||
| |||
| carbon være realistisk! at en anchient pc skal utføre, men ikke at det kan dens hvor godt |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| 64 X 2 Dual Core prosesser? Quad Core | scooby180169 | CPUer, Hovedkort & RAM | 1 | 28 september 2009 09:28 |
| Quad Core Vs. Dual Core - Video Rendering Time Race | cheesepuff | CPUer, Hovedkort & RAM | 11 | 29 august 2009 09:31 |
| Dual Core vs Quad Core - og andre spørsmål ... | ibex_57 | CPUer, Hovedkort & RAM | 13 | 5 okt 2008 04:34 |
| Single Quad Core eller Dual Quad-Core-prosessorer? | Anonimouse | CPUer, Hovedkort & RAM | 2 | 29 juni 2007 00:33 |
| Dual Core Vs Quad Core-prosessorer? | ong_1988 | CPUer, Hovedkort & RAM | 3 | 18 mars 2007 22:22 |
| Thread Tools | |
| |