mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > CPU, bundkort og RAM

Register

Dual Core vs Quad Core - og andre spørgsmål ...

Reply

Thread Tools
Old 1. oktober 2008, 08:43
Medlem Gruppen

Default Dual Core vs Quad Core - og andre spørgsmål ...

Hej Alle

Jeg ønsker at bygge min første highspec / gaming skrivebordet.

Så langt, min liste er;

Samsung F1 500 GB Hard Drive
NZXT Lexa Blackline - Red - sag
Corsair TX 650W PSU
Corsair 4GB Kit - 800 MHz
Samsung 20x DVD-drev
LG W2252TQ
Monitor - 10000:1 Kontrast

Nu, jeg ønsker Quad eller Dual Core? Jeg har kigger på E8400, og Q6600, hvilket gør du anbefale, eller hvis hverken, hvilke alternativer findes der?

Og grafik,

8800GT
9800GT
eller HD4850 PCS ekstreme?

Jeg ønsker at spille,

COD4
Halo
SimTractor
Rutschebane Tycoon (r), hovedsagelig række 3
Måske Crysis
rFactor,
GRID

Hvad ville være bedst for mig?

Og hvis alt andet i min liste er ikke rigtigt for mig, hvad skal det så være?

Mit budget ligger på omkring £ 600 + moms (jeg kan påstå, at tilbage)

Tak

Ben:)
Old 1. oktober 2008, 10:56
Donor-Gruppen

22 "generelt er en meget dårlig prisniveau for monitorer. 1680x1050 gør hverken HD res meget godt og normalt kun en smule billigere du kan få en højere opløsning (1920x1200) 24".

Som for spec, quad kerne er nytteløs. De E8400 og 4850 er den bedste setup, medmindre du er på et budget. Hvis du ikke har råd til at gå fra E8400 til E7200, og få 4850.

Du må heller ikke brug for Corsair 650 for at setup (450 vil være fint) og WD 640GB er lige så hurtigt. Jeg har aldrig hørt om, at sagen enten ..
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. "

Mit system: 日夏子

Processor (s):
Core 2 Duo E6400 2.13 -> 3.01ghz
Bundkort:
MSI P6N SLI Platinum LGA 775
RAM Hukommelse:
2GB Patriot Extreme Performance
Grafikkort (r):
PNY 8800GTS 320MB
Lydkort:
Sound Blaster Xtremegamer 7.1
Harddisk (e):
80 GB + 500 GB
Optisk drev (r):
2x SATA
Sag / PSU:
Antec 900 + 620W Aerocool zeroDBA
Køling:
4x 120mm Yate-Loon + 200mm toppen
Network / Internet:
Qwest
Monitor (s):
Dell 22 "S2209W (1920x1080)
Operating System (s):
Windows XP + 7
Old 1. oktober 2008, 11:25
Medlem Gruppen

Ahh okay, så jeg vil have en 24 "? Og hvis jeg vil bruge den til tv-brug, er det bedre at have en TV-tuner indbygget i / USB, eller få en Freeview boksen til TV?

Jeg er helt vild dette! 50:000:1 Kontrast! Men ud af mit budget.

Dette er den billigste jeg kan finde, som er halvt anstændigt.

Cool, og jeg ønsker, at E8400 og HD4850? Mint. Jeg tager det HD står for Hi Def? Så vil det have en HDMI udgang?

Oh og PSU, dette en okay?

Tak for hjælpen: D

Ben

* EDIT - Er dette bundkort op til jobbet? Jeg er blevet fortalt, at det vil være fint, men ønsker at kontrollere. Her
Old 1. oktober 2008, 19:33
Donor-Gruppen

Jeg er virkelig ikke forsøger at være en pik, men Carbon nylig gjorde en stor tutorial om computer dele her: http://www.computer-juice.com/forums...station-18844/

Jeg ved, det er simpelthen umuligt at læse en hjemmeside og se hver tråd, så jeg håber du tager dette med gode hensigtserklæringer jeg bestemt. Det er en rigtig god vurdering på computer dele og omfatter også de chips, du taler om.

EDIT: De jetoner, og næsten alt andet, du spurgte om.
Old 1. oktober 2008, 20:18
Donor-Gruppen

Ja, jeg faktisk skrev et svar i går aftes, men glemte at slå svar, så jeg opsummere det:

1. Jeg ved det ikke, jeg er ikke i Det Forenede Kongerige: p
2. monitorens et godt valg
3. betyder ikke noget, monitorens kroge op via DVI-D
4. PSU's bøde, se om du kan få en 450W Corsair billigere, de er næsten den samme enhed
5. Bundkortet er fint, men det DS3R er for hardware RAID, skal du sandsynligvis være ok med DS3L
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. "
Old 2. oktober 2008, 10:54
Medlem Gruppen

Citat:
Oprindeligt Indsendt af Bubba View Post
Jeg er virkelig ikke forsøger at være en pik, men Carbon nylig gjorde en stor tutorial om computer dele her: http://www.computer-juice.com/forums...station-18844/

Jeg ved, det er simpelthen umuligt at læse en hjemmeside og se hver tråd, så jeg håber du tager dette med gode hensigtserklæringer jeg bestemt. Det er en rigtig god vurdering på computer dele og omfatter også de chips, du taler om.

EDIT: De jetoner, og næsten alt andet, du spurgte om.
Ja, det er en strålende læse, og meget informativt. Jeg fandt den i går aftes, lidt efter at jeg har indsendt mit svar, og derefter mit internet gik, som BT er i gang med noget arbejde

Anyway, jeg tror jeg skal med DS3L, men som en? Der er 3?

Her - £ 62
Her
- £ 72
Her - £ 85 - Men dette ene har RAID, og jeg har ikke brug for det, så en af de to første?

Og jeg fandt 450W Corsair, men kun en smule billigere. http://www.overclockers.co.uk/showpr...odid=CA-006-CS

Thanks Guys:)

Ben
Old 2. oktober 2008, 11:48
Donor-Gruppen

Jeg tror Carbon betød den første af disse, da det er en 35. chipset (som den, du havde valgt før)

Mit system: Første OC

Processor (s):
Intel E2180@2.85
Bundkort:
Gigabyte GA-35.-DS3L
RAM Hukommelse:
2x1GB OCZ PC2-9200 Reaper CL5
Grafikkort (r):
Gainward ATI 3850
Lydkort:
om bord
Harddisk (e):
Seagate Barracuda 7200.7 120GB
Optisk drev (r):
HITACHI DVD-ROM GD-2500
Sag / PSU:
Corsair VX450
Køling:
AC freezer7 Pro, 2x80mm, 1x90mm, 1x120mm
Network / Internet:
om bord / angiveligt 10Meg jomfrupulp kabel
Monitor (s):
Viewsonic Vx922; Viewsonic VE702m
Operating System (s):
XP Home
Old 2. oktober 2008, 12:06
Donor-Gruppen

Ja, hvis du kan få P43 er det sikkert det værd. Ellers håndteringshåndtag den 35..
Old 2. oktober 2008, 12:15
Medlem Gruppen

Ret, og jeg vil gå for 35. Jeg tror, tak:)

Jeg er i Storbritannien, så vidt jeg kan se, Newegg ikke skib her, er det korrekt?

Jeg har gemt £ 150 + med dem, hvis jeg kan bestille.

Ben
Old 2. oktober 2008, 12:43
Donor-Gruppen

Nope, du kan prøve at andre britiske websteder som scan.co.uk selv.
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
64 X 2 Dual Core Processer? Quad Core scooby180169 CPU, bundkort og RAM 1 28 September 2009 09:28
Quad Core Vs. Dual Core - Video Rendering Time Race cheesepuff CPU, bundkort og RAM 11 29 august 2009 09:31
Dual Core eller Quad Core gone8to1248 CPU, bundkort og RAM 13 11 april 2008 08:23
Single Quad Core eller Dual Quad Core processorer? Anonimouse CPU, bundkort og RAM 2 29th May 2007 00:33
Dual Core Vs Quad Core processorer? ong_1988 CPU, bundkort og RAM 3 18 marts 2007 22:22
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.