![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hej Alle Jeg ønsker at bygge min første highspec / gaming skrivebordet. Så langt, min liste er; Samsung F1 500 GB Hard Drive NZXT Lexa Blackline - Red - sag Corsair TX 650W PSU Corsair 4GB Kit - 800 MHz Samsung 20x DVD-drev LG W2252TQ Monitor - 10000:1 Kontrast Nu, jeg ønsker Quad eller Dual Core? Jeg har kigger på E8400, og Q6600, hvilket gør du anbefale, eller hvis hverken, hvilke alternativer findes der? Og grafik, 8800GT 9800GT eller HD4850 PCS ekstreme? Jeg ønsker at spille, COD4 Halo SimTractor Rutschebane Tycoon (r), hovedsagelig række 3 Måske Crysis rFactor, GRID Hvad ville være bedst for mig? Og hvis alt andet i min liste er ikke rigtigt for mig, hvad skal det så være? Mit budget ligger på omkring £ 600 + moms (jeg kan påstå, at tilbage) Tak Ben:) |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| 22 "generelt er en meget dårlig prisniveau for monitorer. 1680x1050 gør hverken HD res meget godt og normalt kun en smule billigere du kan få en højere opløsning (1920x1200) 24". Som for spec, quad kerne er nytteløs. De E8400 og 4850 er den bedste setup, medmindre du er på et budget. Hvis du ikke har råd til at gå fra E8400 til E7200, og få 4850. Du må heller ikke brug for Corsair 650 for at setup (450 vil være fint) og WD 640GB er lige så hurtigt. Jeg har aldrig hørt om, at sagen enten ..
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " Mit system: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Ahh okay, så jeg vil have en 24 "? Og hvis jeg vil bruge den til tv-brug, er det bedre at have en TV-tuner indbygget i / USB, eller få en Freeview boksen til TV? Jeg er helt vild dette! 50:000:1 Kontrast! Men ud af mit budget. Dette er den billigste jeg kan finde, som er halvt anstændigt. Cool, og jeg ønsker, at E8400 og HD4850? Mint. Jeg tager det HD står for Hi Def? Så vil det have en HDMI udgang? Oh og PSU, dette en okay? Tak for hjælpen: D Ben * EDIT - Er dette bundkort op til jobbet? Jeg er blevet fortalt, at det vil være fint, men ønsker at kontrollere. Her |
|
| |||
| |||
| Jeg er virkelig ikke forsøger at være en pik, men Carbon nylig gjorde en stor tutorial om computer dele her: http://www.computer-juice.com/forums...station-18844/ Jeg ved, det er simpelthen umuligt at læse en hjemmeside og se hver tråd, så jeg håber du tager dette med gode hensigtserklæringer jeg bestemt. Det er en rigtig god vurdering på computer dele og omfatter også de chips, du taler om. EDIT: De jetoner, og næsten alt andet, du spurgte om. |
|
| |||
| |||
| Ja, jeg faktisk skrev et svar i går aftes, men glemte at slå svar, så jeg opsummere det: 1. Jeg ved det ikke, jeg er ikke i Det Forenede Kongerige: p 2. monitorens et godt valg 3. betyder ikke noget, monitorens kroge op via DVI-D 4. PSU's bøde, se om du kan få en 450W Corsair billigere, de er næsten den samme enhed 5. Bundkortet er fint, men det DS3R er for hardware RAID, skal du sandsynligvis være ok med DS3L
__________________ "Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " |
|
| |||
| |||
| Citat:
![]() Anyway, jeg tror jeg skal med DS3L, men som en? Der er 3? Her - £ 62 Her - £ 72 Her - £ 85 - Men dette ene har RAID, og jeg har ikke brug for det, så en af de to første? Og jeg fandt 450W Corsair, men kun en smule billigere. http://www.overclockers.co.uk/showpr...odid=CA-006-CS Thanks Guys:) Ben |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg tror Carbon betød den første af disse, da det er en 35. chipset (som den, du havde valgt før)
| |||
| |||
| Ja, hvis du kan få P43 er det sikkert det værd. Ellers håndteringshåndtag den 35..
__________________ "Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " |
|
| |||
| |||
| Ret, og jeg vil gå for 35. Jeg tror, tak:) Jeg er i Storbritannien, så vidt jeg kan se, Newegg ikke skib her, er det korrekt? ![]() Jeg har gemt £ 150 + med dem, hvis jeg kan bestille. Ben |
|
| |||
| |||
| Nope, du kan prøve at andre britiske websteder som scan.co.uk selv.
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| 64 X 2 Dual Core Processer? Quad Core | scooby180169 | CPU, bundkort og RAM | 1 | 28 September 2009 09:28 |
| Quad Core Vs. Dual Core - Video Rendering Time Race | cheesepuff | CPU, bundkort og RAM | 11 | 29 august 2009 09:31 |
| Dual Core eller Quad Core | gone8to1248 | CPU, bundkort og RAM | 13 | 11 april 2008 08:23 |
| Single Quad Core eller Dual Quad Core processorer? | Anonimouse | CPU, bundkort og RAM | 2 | 29th May 2007 00:33 |
| Dual Core Vs Quad Core processorer? | ong_1988 | CPU, bundkort og RAM | 3 | 18 marts 2007 22:22 |
| Thread Tools | |
| |