vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Tietokonelaitteistot > CPUs, Emolevyt & RAM

Register

Dual Core vs Quad Core - ja muihin kysymyksiin ...

Reply

Thread Tools
Old 1 lokakuu 2008, 08:43
Jäsen

Default Dual Core vs Quad Core - ja muihin kysymyksiin ...

Hi All

En halua rakentaa ensimmäinen highspec / pelaamista työpöydälle.

Toistaiseksi minun luettelo;

Samsung F1 500GB Hard Drive
NZXT Lexa Blackline - Punainen - Asia
Corsair TX 650W PSU
Corsair 4GB Kit - 800MHz
Samsung 20x DVD Drive
LG W2252TQ
Monitor - 10000:1 Kontrasti

Nyt en halua Quad tai Dual Core? Olen tutustunut on E8400 ja Q6600, jotka eivät te suosittelette, tai jos ei, jossa vaihtoehtoja on olemassa?

Ja Graphics,

8800GT
9800GT
tai HD4850 PCS äärimmäinen?

Haluan pelata,

COD4
Halo
SimTractor
Rollercoaster Tycoon (t) pääasiassa numero 3
Ehkä Crysis
rFactor,
GRID

Mikä olisi paras minulle?

Ja jos mitään muuta minun lista ei ole oikea minulle, mitä sen pitäisi olla?

Oma budjetti on noin £ 600 + VAT (En voi väittää, että takaisin)

Kiitos

Ben:)
Old 1 lokakuu 2008, 10:56
Rahoittajien ryhmän

22 "yleensä on erittäin huono hinta näyttöjä. 1680x1050 ei ole HD res hyvin, ja yleensä vain hieman halvempia saat suuremman res (1920x1200) 24".

Mitä tulee spec, quad ydin on hyödytön. The E8400 ja 4850 on paras setup, ellei olet talousarviota. Jos sinulla ei ole varaa, että siirtyvät E8400 että E7200, ja saada 4850.

Sinun ei myöskään tarvitse Corsair 650 että setup (450 tulee sakko) ja WD 640GB on aivan yhtä nopeasti. En ole koskaan kuullut, että jos joko ..
"I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. "

My System: 日夏子

Processor (s):
Core 2 Duo E6400 2,13 -> 3.01ghz
Emolevy:
MSI P6N SLI Platinum LGA 775
RAM-muisti:
2GB Patriot Extreme Performance
Graphics Card (s):
PNY 8800GTS 320MB
Äänikortti:
Sound Blaster Xtremegamer 7.1
Kiintolevy (t):
80 Gt + 500 Gt
Optinen asema (t):
2x SATA
Asia / PSU:
Antec 900 + 620W Aerocool zeroDBA
Jäähdytys:
4x 120mm Yate-Loon + 200mm alkuun
Network / Internet:
Qwest
Monitor (t):
Dell 22 "S2209W (1920x1080)
Operating System (s):
Windows XP + 7
Old 1 lokakuu 2008, 11:25
Jäsen

Ahh kunnossa, joten en halua 24 "? Ja jos en halua käyttää sitä TV-käytössä, se on parempi, että meillä on TV-viritin rakennettu / USB, tai hanki Freeview laatikossa TV?

Olen ehdottomasti rakkauden tämä! 50:000:1 Kontrasti! Mutta ulos oma budjetti.

Tämä on halvin löydän, joka on puoli ihmisarvoista.

Jäähdytetään ja haluan E8400 ja HD4850? Minttu. Otan sen HD seisontatuesta Hi Def? Joten se on HDMI-lähtö?

Voi ja PSU, tämä yksi kunnossa?

Kiitos avusta: D

Ben

* EDIT - Onko tämä emolevyn tehtäviensä tasalla? Minulle on kerrottu, se on hienoa, mutta haluat tarkistaa. Tässä
Old 1 lokakuu 2008, 19:33
Rahoittajien ryhmän

En todellakaan ole yrittää olla munaa, mutta Carbon juuri teki suurta opetusohjelma tietokoneen osat tässä: http://www.computer-juice.com/forums...station-18844/

Tiedän, että se on yksinkertaisesti mahdotonta lukea verkkosivuilla ja nähdä jokaisen säikeen, joten toivon, että otat tämän hyvän tarkoituksen i tarkoitettu. Se on todella hyvä arviointi tietokoneen osia ja myös pelimerkit te puhutte.

EDIT: pöydästä ja lähes kaikki muu sinulle kysyi.
Old 1 lokakuu 2008, 20:18
Rahoittajien ryhmän

joo, olen todella kirjoittivat ylös vastauksen eilen, mutta unohdin osuma vastaus, so I'll tiivistää sen:

1. En tiedä, en ole Yhdistyneessä kuningaskunnassa: p
2. monitorin hyvä valinta
3. ei ole väliä, monitori koukkujen kautta DVI-D
4. PSU: n sakko, katso jos saat 450W Corsair halvempia, ne on lähes saman yksikön
5. Emolevy on hienoa, mutta DS3R on laitteistotunnistukseen RAIDia, haluat todennäköisesti ok kanssa DS3L
"I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. "
Old 2 lokakuu 2008, 10:54
Jäsen

Quote:
Originally Posted by Bubba View Post
En todellakaan ole yrittää olla munaa, mutta Carbon juuri teki suurta opetusohjelma tietokoneen osat tässä: http://www.computer-juice.com/forums...station-18844/

Tiedän, että se on yksinkertaisesti mahdotonta lukea verkkosivuilla ja nähdä jokaisen säikeen, joten toivon, että otat tämän hyvän tarkoituksen i tarkoitettu. Se on todella hyvä arviointi tietokoneen osia ja myös pelimerkit te puhutte.

EDIT: pöydästä ja lähes kaikki muu sinulle kysyi.
Joo, se on loistava lukea, ja hyvin informatiivinen. Löysin sen viime yönä, hieman, kun olen lähetetty minun vastaus, ja sitten minun internet meni, kuten BT tekevät töitä

Joka tapauksessa olen sitä mieltä, aion kanssa DS3L, mutta joista yksi? On 3?

Tässä - £ 62
Tässä
- £ 72
Tässä - £ 85 - Mutta tässä on RAID, enkä tarvitse sitä, niin yksi ensimmäisistä kaksi?

Ja Löysin 450W Corsair, mutta sen vain tad halvempia. http://www.overclockers.co.uk/showpr...odid=CA-006-CS

Thanks Guys:)

Ben
Old 2 lokakuu 2008, 11:48
Rahoittajien ryhmän

Mielestäni Carbon tarkoitti ensimmäinen niistä, koska se on P35 piirisarjan (kuten se, mitä oli päättänyt ennen)

My System: Ensinnäkin OC

Processor (s):
Intel E2180@2.85
Emolevy:
Gigabyte GA-P35-DS3L
RAM-muisti:
2x1GB OCZ PC2-9200 Reaper CL5
Graphics Card (s):
Gainward ATI 3850
Äänikortti:
aluksella
Kiintolevy (t):
Seagate Barracuda 7200.7 120GB
Optinen asema (t):
HITACHI DVD-ROM GD-2500
Asia / PSU:
Corsair VX450
Jäähdytys:
AC freezer7 Pro, 2x80mm, 1x90mm, 1x120mm
Network / Internet:
aluksella / oletettavasti 10Meg neitsyt kaapeli
Monitor (t):
Viewsonic VX922; Viewsonic VE702m
Operating System (s):
XP Home
Old 2 lokakuu 2008, 12:06
Rahoittajien ryhmän

Joo, jos saat P43 se on luultavasti sen arvoista. Muuten tartu P35.
Old 2 lokakuu 2008, 12:15
Jäsen

Oikea, hyvin I'll mennä varten P35 Uskon, kiitos:)

Olen Yhdistyneen kuningaskunnan, sikäli kuin ymmärrän, Newegg eivät aluksen tässä on, että oikea?

Olen tallentanut £ 150 + heidän kanssaan, jos en voi tilata.

Ben
Old 2 lokakuu 2008, 12:43
Rahoittajien ryhmän

Nope, voit kokeilla muita UK verkkosivustoja kuten scan.co.uk though.
Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
64 X 2 Dual Core Processer? Quad Core scooby180169 CPUs, Emolevyt & RAM 1 28 syyskuu 2009 09:28
Quad Core Vs. Dual Core - Video Rendering Time Race cheesepuff CPUs, Emolevyt & RAM 11 29 elokuu 2009 09:31
Dual Core tai Quad Core gone8to1248 CPUs, Emolevyt & RAM 13 11. Huhtikuu 2008 08:23
Single Quad Core tai Dual Quad Core-prosessorit? Anonimouse CPUs, Emolevyt & RAM 2 29th Jun 2007 00:33
Dual Core Vs Quad Core-prosessorit? ong_1988 CPUs, Emolevyt & RAM 3 18th Mar 2007 22:22
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.