mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > CPUs, Moederborden & RAM

Register

Dual Core vs Quad Core - en andere vragen ...

Reply

Thread Tools
Old 1 okt 2008, 08:43
Lid Fractie

Default Dual Core vs Quad Core - en andere vragen ...

Hi All

Ik ben te willen bouwen mijn eerste highspec / gaming desktop.

Tot nu toe, mijn lijst is;

Samsung F1 500GB Hard Drive
NZXT Lexa Blackline - Rood - Zaak
Corsair TX 650W PSU
Corsair 4GB Kit - 800MHz
Samsung 20x DVD Drive
LG W2252TQ
Monitor - 10000:1 Contrast

Nu wil ik Quad of Dual Core? Ik heb gekeken naar de E8400 en de Q6600, die u aan, of indien niet, welke alternatieven zijn er?

En Graphics,

8800GT
9800GT
of HD4850 PCS extreme?

Ik wil spelen,

CoD4
Halo
SimTractor
Roller Coaster Tycoon (s), voornamelijk nummer 3
Misschien Crysis
rFactor,
GRID

Wat zou het beste voor mij?

En als er iets anders in mijn lijst niet correct is voor mij, wat moet het zijn?

Mijn budget is ongeveer £ 600 + BTW (ik kan beweren dat terug)

Bedankt

Ben:)
Old 1 okt 2008, 10:56
Donor Groep

22 "in het algemeen is een zeer slechte prijs voor monitoren. 1680x1050 doet geen HD-res erg goed en meestal slechts een beetje goedkoper kunt u een hogere res (1920x1200) 24".

Als voor de spec, quad core is nutteloos. De E8400 en 4850 is de beste setup, tenzij je op een begroting. Als je niet kan veroorloven, ga uit de E8400 op de E7200, en ontvang de 4850.

Je ook niet nodig de Corsair 650 voor die setup (450 zal wel goed) en de WD 640GB is net zo snel. Ik heb nog nooit van gehoord dat geval ofwel ..
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. "

Mijn Systeem: 日夏子

Processor (s):
Core 2 Duo E6400 2.13 -> 3.01ghz
Moederbord:
MSI P6N SLI Platinum LGA 775
RAM Geheugen:
2GB Patriot Extreme Performance
Graphics Card (s):
PNY 8800GTS 320MB
Sound Card:
Sound Blaster Xtremegamer 7.1
Hard Drive (s):
80GB + 500GB
Optische Drive (s):
2x SATA
Case / PSU:
Antec 900 + 620W Aerocool zeroDBA
Koeling:
4x 120mm Yate Loon-200mm + top
Netwerk / Internet:
Qwest
Monitor (s):
Dell 22 "S2209W (1920x1080)
Operating System (s):
Windows XP + 7
Old 1 okt 2008, 11:25
Lid Fractie

Ah ok, dus ik wil een 24 "? En als ik wil gebruiken voor tv-gebruik, is het beter te beschikken over een TV tuner ingebouwd / USB, of je een Freeview box voor de TV?

I absolutely love dit! 50:000:1 Contrast! Maar uit mijn budget.

Dit is de goedkoopste ik kan vinden, dat is de helft van waardig.

Cool, en ik wil de E8400 en HD4850? Mint. Ik neem aan dat de HD staat voor Hi Def? Dus zal er een HDMI-output?

Oh en PSU, dit een goed?

Bedankt voor de hulp: D

Ben

* EDIT - Is dit moederbord tot aan de baan? Ik heb gezegd zal het prima, maar wilt controleren. Hier
Old 1 okt 2008, 19:33
Donor Groep

Ik ben echt niet proberen om een lul, maar Carbon onlangs heeft een grote tutorial over computer delen hier: http://www.computer-juice.com/forums...station-18844/

Ik weet het is gewoon onmogelijk om te lezen van een website en zie iedere draad, dus ik hoop dat je dit met de goede bedoelingen i bestemd. Het is echt een goede beoordeling van de computer-onderdelen en ook de chips u over praat.

EDIT: De chips en vrijwel alles wat je vroeg over.
Old 1 okt 2008, 20:18
Donor Groep

Ja, ik eigenlijk getypt op een antwoord van gisteravond, maar vergat te raken antwoord, dus ik kom samenvatten:

1. Ik weet het niet, ik ben niet in het Verenigd Koninkrijk: p
2. monitor is een goede keuze
3. maakt niet uit, haken de monitor via DVI-D
4. PSU's geldboete, of u kunt een 450W Corsair goedkoper, ze zijn bijna dezelfde eenheid
5. Moederbord is prima, maar de DS3R is voor hardware RAID, moet u waarschijnlijk ok met de DS3L
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. "
Old 2 okt 2008, 10:54
Lid Fractie

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bubba View Post
Ik ben echt niet proberen om een lul, maar Carbon onlangs heeft een grote tutorial over computer delen hier: http://www.computer-juice.com/forums...station-18844/

Ik weet het is gewoon onmogelijk om te lezen van een website en zie iedere draad, dus ik hoop dat je dit met de goede bedoelingen i bestemd. Het is echt een goede beoordeling van de computer-onderdelen en ook de chips u over praat.

EDIT: De chips en vrijwel alles wat je vroeg over.
Ja, het is een briljante lezen, en zeer informatief. Ik vond het gisteravond een beetje nadat ik gepost mijn antwoord, en dan mijn internet ging, zoals BT doen wat werk

Anyway, ik denk dat ik ga met de DS3L, maar welke? Er zijn 3?

Hier - £ 62
Hier
- £ 72
Hier - £ 85 - Maar dit is een RAID, en ik doe het niet nodig, dus een van de eerste twee?

En ik vond het Corsair 450W, maar zijn alleen een beetje goedkoper. http://www.overclockers.co.uk/showpr...odid=CA-006-CS

Thanks guys:)

Ben
Old 2 okt 2008, 11:48
Donor Groep

Ik denk dat Carbon betekende de eerste van deze, want het is een P35 chipset (zoals degene die je had gekozen vóór)

Mijn Systeem: Eerste OC

Processor (s):
Intel E2180@2.85
Moederbord:
Gigabyte GA-P35-DS3L
RAM Geheugen:
2x1GB OCZ PC2-9200 Reaper CL5
Graphics Card (s):
Gainward ATI 3850
Sound Card:
aan boord
Hard Drive (s):
Seagate Barracuda 7200.7 120GB
Optische Drive (s):
HITACHI DVD-ROM GD-2500
Case / PSU:
Corsair VX450
Koeling:
AC freezer7 Pro, 2x80mm, 1x90mm, 1x120mm
Netwerk / Internet:
aan boord / zogenaamd 10Meg maagd kabel
Monitor (s):
ViewSonic Vx922; Viewsonic VE702m
Operating System (s):
XP Home
Old 2 okt 2008, 12:06
Donor Groep

Ja, als je kunt de P43 is het wellicht de moeite waard. Anders pak de P35.
Old 2 okt 2008, 12:15
Lid Fractie

Rechts, en ik ga voor de P35 denk ik, bedankt:)

Ik ben in het Verenigd Koninkrijk, voor zover ik kan zien, Newegg geen schip hier, is dat correct?

Ik heb opgeslagen £ 150 + met hen, als ik het kan bestellen.

Ben
Old 2 okt 2008, 12:43
Donor Groep

Nee, je zou kunnen proberen andere Britse websites als scan.co.uk wel.
Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
64 X 2 dual-core processer? Quad Core scooby180169 CPUs, Moederborden & RAM 1 28 september 2009 09:28
Quad Core Vs. Dual Core - Video Rendering Time Race cheesepuff CPUs, Moederborden & RAM 11 29 augustus 2009 09:31
Dual Core of Quad Core gone8to1248 CPUs, Moederborden & RAM 13 11 apr 2008 08:23
Single Quad Core of Dual Quad Core Processors? Anonimouse CPUs, Moederborden & RAM 2 29 jun 2007 00:33
Dual Core Vs quad core processors? ong_1988 CPUs, Moederborden & RAM 3 18 mrt 2007 22:22
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.