![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hi All Ik ben te willen bouwen mijn eerste highspec / gaming desktop. Tot nu toe, mijn lijst is; Samsung F1 500GB Hard Drive NZXT Lexa Blackline - Rood - Zaak Corsair TX 650W PSU Corsair 4GB Kit - 800MHz Samsung 20x DVD Drive LG W2252TQ Monitor - 10000:1 Contrast Nu wil ik Quad of Dual Core? Ik heb gekeken naar de E8400 en de Q6600, die u aan, of indien niet, welke alternatieven zijn er? En Graphics, 8800GT 9800GT of HD4850 PCS extreme? Ik wil spelen, CoD4 Halo SimTractor Roller Coaster Tycoon (s), voornamelijk nummer 3 Misschien Crysis rFactor, GRID Wat zou het beste voor mij? En als er iets anders in mijn lijst niet correct is voor mij, wat moet het zijn? Mijn budget is ongeveer £ 600 + BTW (ik kan beweren dat terug) Bedankt Ben:) |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| 22 "in het algemeen is een zeer slechte prijs voor monitoren. 1680x1050 doet geen HD-res erg goed en meestal slechts een beetje goedkoper kunt u een hogere res (1920x1200) 24". Als voor de spec, quad core is nutteloos. De E8400 en 4850 is de beste setup, tenzij je op een begroting. Als je niet kan veroorloven, ga uit de E8400 op de E7200, en ontvang de 4850. Je ook niet nodig de Corsair 650 voor die setup (450 zal wel goed) en de WD 640GB is net zo snel. Ik heb nog nooit van gehoord dat geval ofwel ..
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " Mijn Systeem: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Ah ok, dus ik wil een 24 "? En als ik wil gebruiken voor tv-gebruik, is het beter te beschikken over een TV tuner ingebouwd / USB, of je een Freeview box voor de TV? I absolutely love dit! 50:000:1 Contrast! Maar uit mijn budget. Dit is de goedkoopste ik kan vinden, dat is de helft van waardig. Cool, en ik wil de E8400 en HD4850? Mint. Ik neem aan dat de HD staat voor Hi Def? Dus zal er een HDMI-output? Oh en PSU, dit een goed? Bedankt voor de hulp: D Ben * EDIT - Is dit moederbord tot aan de baan? Ik heb gezegd zal het prima, maar wilt controleren. Hier |
|
| |||
| |||
| Ik ben echt niet proberen om een lul, maar Carbon onlangs heeft een grote tutorial over computer delen hier: http://www.computer-juice.com/forums...station-18844/ Ik weet het is gewoon onmogelijk om te lezen van een website en zie iedere draad, dus ik hoop dat je dit met de goede bedoelingen i bestemd. Het is echt een goede beoordeling van de computer-onderdelen en ook de chips u over praat. EDIT: De chips en vrijwel alles wat je vroeg over. |
|
| |||
| |||
| Ja, ik eigenlijk getypt op een antwoord van gisteravond, maar vergat te raken antwoord, dus ik kom samenvatten: 1. Ik weet het niet, ik ben niet in het Verenigd Koninkrijk: p 2. monitor is een goede keuze 3. maakt niet uit, haken de monitor via DVI-D 4. PSU's geldboete, of u kunt een 450W Corsair goedkoper, ze zijn bijna dezelfde eenheid 5. Moederbord is prima, maar de DS3R is voor hardware RAID, moet u waarschijnlijk ok met de DS3L
__________________ "Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " |
|
| |||
| |||
| Citaat:
![]() Anyway, ik denk dat ik ga met de DS3L, maar welke? Er zijn 3? Hier - £ 62 Hier - £ 72 Hier - £ 85 - Maar dit is een RAID, en ik doe het niet nodig, dus een van de eerste twee? En ik vond het Corsair 450W, maar zijn alleen een beetje goedkoper. http://www.overclockers.co.uk/showpr...odid=CA-006-CS Thanks guys:) Ben |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ik denk dat Carbon betekende de eerste van deze, want het is een P35 chipset (zoals degene die je had gekozen vóór)
| |||
| |||
| Ja, als je kunt de P43 is het wellicht de moeite waard. Anders pak de P35.
__________________ "Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " |
|
| |||
| |||
| Rechts, en ik ga voor de P35 denk ik, bedankt:) Ik ben in het Verenigd Koninkrijk, voor zover ik kan zien, Newegg geen schip hier, is dat correct? ![]() Ik heb opgeslagen £ 150 + met hen, als ik het kan bestellen. Ben |
|
| |||
| |||
| Nee, je zou kunnen proberen andere Britse websites als scan.co.uk wel.
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| 64 X 2 dual-core processer? Quad Core | scooby180169 | CPUs, Moederborden & RAM | 1 | 28 september 2009 09:28 |
| Quad Core Vs. Dual Core - Video Rendering Time Race | cheesepuff | CPUs, Moederborden & RAM | 11 | 29 augustus 2009 09:31 |
| Dual Core of Quad Core | gone8to1248 | CPUs, Moederborden & RAM | 13 | 11 apr 2008 08:23 |
| Single Quad Core of Dual Quad Core Processors? | Anonimouse | CPUs, Moederborden & RAM | 2 | 29 jun 2007 00:33 |
| Dual Core Vs quad core processors? | ong_1988 | CPUs, Moederborden & RAM | 3 | 18 mrt 2007 22:22 |
| Thread Tools | |
| |