![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei alle Jeg ønsker å bygge min første highspec / gaming skrivebordet. Så langt er min liste er; Samsung F1 500GB Harddisk NZXT Lexa Blackline - Rød - Case Corsair TX 650W PSU Corsair 4GB Kit - 800mhz Samsung 20x DVD-stasjon LG W2252TQ Monitor - 10000:1 kontrast Nå ønsker jeg Quad eller Dual Core? Jeg har vært å se på E8400 og Q6600, som anbefaler du, eller hvis verken som alternativ er det? Og grafikk, 8800GT 9800GT eller HD4850 PCS ekstreme? Jeg ønsker å spille, COD4 Halo SimTractor Roller Coaster Tycoon (s) hovedsakelig nummer 3 Kanskje Crysis rFactor, GRID Hva ville være best for meg? Og hvis noe annet i min liste er ikke riktig for meg, hva skal det være? Budsjettet mitt er på ca kr 600 + mva (jeg kan hevde at baksiden) Takk Ben:) |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| 22 "generelt er en meget dårlig pris for skjermer. 1680x1050 gjør hverken HD res godt og vanligvis bare litt billigere kan du få en høyere oppløsning (1920x1200) 24". Som for spec, Quad core er ubrukelig. Den E8400 og 4850 er det beste oppsettet, med mindre du er på et budsjett. Hvis du ikke har råd til det, går fra E8400 til E7200, og få 4850. Du trenger heller ikke de Corsair 650 for oppsett (450 vil bli fine) og WD 640GB er like raskt. Jeg har aldri hørt om at saken enten ..
"Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. Min System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Ahh ok, så jeg vil ha en 24 "? Og hvis jeg vil bruke den for TV-bruk, er det bedre å ha en TV tuner innebygd / USB, eller få en Freeview boksen på TV? Jeg absolutt elsker dette! 50:000:1 kontrast! Men ut av budsjettet. Dette er den billigste jeg kan finne, som er en halv anstendig. Kult, og jeg vil at E8400, og HD4850? Mint. Jeg tar det HD står for Hi Def? Så vil det ha en HDMI utgang? Oh og PSU, dette en orden? Takk for hjelpen: D Ben * EDIT - Er dette hovedkortet opp til jobb? Jeg har sagt det vil være i orden, men ønsker å kontrollere. Her |
|
| |||
| |||
| Jeg er virkelig ikke prøver å være en kødd, men Carbon bare nylig hadde en stor manuskriptet på maskin deler her: http://www.computer-juice.com/forums...station-18844/ Jeg vet det er rett og slett umulig å lese en nettside og se alle tråder, så jeg håper du tar dette med gode hensikter i tiltenkt. Det er en god vurdering på maskinen og inkluderer også de sjetongene du snakker om. EDIT: Sjetongene og nesten alt annet du spurte om. |
|
| |||
| |||
| Ja, jeg faktisk skrevet opp et svar i går kveld, men glemte å slå svaret, så jeg skal oppsummere det: 1. Jeg vet ikke, jeg er ikke i UK: p 2. skjermen er et godt valg 3. betyr ingenting, monitoren kroker opp via DVI-D 4. PSU's fine, se om du kan få en 450W Corsair billigere, de er nesten den samme enhet 5. Hovedkortet er bra, men DS3R er for hardware RAID, du vil trolig være ok med DS3L
__________________ "Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. |
|
| |||
| |||
| Sitat:
![]() Uansett, jeg tror jeg skal med DS3L, men hvilken? Det er 3? Her - £ 62 Her - £ 72 Her - £ 85 - Men dette har RAID, og jeg trenger den ikke, så en av de to første? Og jeg fant 450W Corsair, men bare en TAD billigere. http://www.overclockers.co.uk/showpr...odid=CA-006-CS Takk Gutter:) Ben |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg tror Carbon menes den første av dem, så det er et P35-brikkesett (som den du hadde valgt før)
| |||
| |||
| Ja, hvis du kan få P43 er det antagelig verdt det. Ellers ta P35.
__________________ "Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. |
|
| |||
| |||
| Høyre, vel jeg skal gå for P35 tror jeg, takk:) Jeg er i Storbritannia, så langt jeg kan se, Newegg ikke skipet her, er det riktig? ![]() Jeg har lagret £ 150 + med dem, om jeg kan bestille. Ben |
|
| |||
| |||
| Nope, kan du prøve andre britiske nettsteder som scan.co.uk skjønt.