![]() |
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Alle andre hørt nogen inde nyheder om fremtidige ordrer af denne processor?
Det har været kort på lager i mange detailhandlere / etailers, hvilket igen har pumpet prisen op betydeligt, hvilket har p * ssed mig ud som jeg ønsker at få en inden for den næste måned eller deromkring, men det ser som om de vil nå £ 200 til den tid. De fleste mennesker siger, at det er Intel begrænser levering som de kender efterspørgslen er stor, derfor blot venter på, at prisen vil stige, da det naturligvis ville. Også, har man købt en og har nogen problemer med det?
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
hi m8 tekheads.co.uk har fire i materiel til £ 160 M8
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Du kan også hente et 8200, men jeg tror Intel forsøger at skubbe folk mod 8500 også.
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. "
Mit system: 日夏子
|
|
|
|||
|
|||
|
Citat:
Den nye 45nm Quads er lige rundt om hjørnet også, så det vil være godt at se, hvilken virkning de har. At sige, sandsynligvis intet ...
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
__________________ Mit system: Hybr! D
|
|
|
|||
|
|||
|
ja god en glemte ebuyer
|
|
|
|||
|
|||
|
Enhver god derefter Gaz?
|
|
|
|||
|
|||
|
Out of stock nu kammeratlig.
Hvis jeg kan flytte min nuværende rig så jeg kan begynde kontrolgradienten omkring, men tegnebogen vil ikke lade mig købe noget lige nu! Tænk 133 er en af de billigste jeg har set, det er konkurrencedygtigt med AriaPC, men Scan er gået gennem taget på £ 150 +
|
|||
|
|||
|
Jeg vil gerne have endnu et kig ca.
|
|
|
|||
|
|||
|
http://www.overclockers.co.uk/showpr...atid=6&subcat =
Kr 150, at være ærlig hvad £ 17, når ingen andre har dem. Må ikke Udsæt denne gang.
|