![]() |
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Iemand anders gehoord inside nieuws over toekomstige bestellingen van deze processor?
Het is al kort voorradig in vele detaillisten / etailers, die op zijn beurt heeft gepompt, de prijzen aanzienlijk, die p * ssed me uit als ik wil om een van de volgende maand of zo, maar hij kijkt alsof ze zullen bereiken £ 200 op dat moment. De meeste mensen zeggen dat het Intel-beperking van het aanbod als ze weten dat de vraag groot is, dus gewoon wachten op de prijs te stijgen, omdat het van nature zou doen. Ook heeft iemand een gekocht en heeft problemen met het?
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
hi m8 tekheads.co.uk hebben vier in voorraad voor £ 160 m8
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
U kunt ook een pak 8200, maar ik denk dat Intel probeert om mensen op weg naar de 8500 ook.
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. "
Mijn Systeem: 日夏子
|
|
|
|||
|
|||
|
Citaat:
De nieuwe 45nm Quads zijn net om de hoek ook, dus het zal goed om te zien welk effect ze hebben. Zeggen dat, waarschijnlijk niets ...
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
__________________ Mijn Systeem: Hybr! D
|
|
|
|||
|
|||
|
ja goeie vergeten ebuyer
|
|
|
|||
|
|||
|
Elke goede vervolgens Gaz?
|
|
|
|||
|
|||
|
Out of stock nu knecht.
Wanneer kan ik mijn huidige verschuiving rig dan kan ik beginnen scouting rond, maar de portemonnee laat me niet kopen alles nog! Denk 133 is een van de goedkoopste die ik heb gezien, het is concurrerend met AriaPC, maar scannen is gegaan door het dak £ 150 +
|
|||
|
|||
|
Ik heb nog eens over.
|
|
|
|||
|
|||
|
http://www.overclockers.co.uk/showpr...atid=6&subcat =
£ 150, om eerlijk te zijn whats £ 17 als er niemand anders heeft ze. Geen snooze deze tijd.
|