![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Noen andre hørte noen inne nyheter om fremtidige bestillinger av denne prosessoren? Det har vært lite lager i mange detaljister / etailers, som i sin tur har pumpet prisen opp betraktelig, noe som har p * ssed meg som jeg ønsker å få en i løpet av de neste måneden eller så, men det ser som om de vil være nådd kr 200 innen den tid. De fleste sier det er Intel begrenser tilbudet fordi de vet at etterspørselen er høy, og derfor bare venter på at prisen vil øke, fordi det naturlig ville. Dessuten har noen kjøpte en og har noen problemer med den?
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| hi m8 tekheads.co.uk har fire på lager for £ 160 m8
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Du kan også ta en 8200, men jeg tror Intel prøver å presse folk mot 8500 også.
"Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. Min System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Sitat:
De nye 45nm fire er rett rundt hjørnet også, så det vil være bra å se hva slags effekt de har. Som sier at trolig ingenting ...
__________________ Woah! Du fant min hemmelige setningen! lol, n00b. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| __________________ Min System: Hybr! D
|
|
| |||
| |||
| ja bra glemte ebuyer |
|
| |||
| |||
| Enhver god deretter Gaz? |
|
| |||
| |||
| Out of stock nå matey. Hvis jeg kan skifte min nåværende riggen så jeg kan begynne Speidar rundt, men lommeboken lar meg ikke kjøpe noe ennå! Tror 133 er en av de billigste jeg har sett, det er konkurransedyktig med AriaPC, men Scan har gått gjennom taket på kr 150 +
__________________ Woah! Du fant min hemmelige setningen! lol, n00b. |
|
| |||
| |||
| Jeg tar en titt om. |
|
| |||
| |||
| http://www.overclockers.co.uk/showpr...atid=6&subcat = Kr 150, for å være ærlig hva £ 17 når ingen andre har dem. Ikke snooze øyeblikket. |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Overclocking E8400 Suggestions | clearerror | CPUer, Hovedkort & RAM | 1 | 16 juni 2009 11:24 |
| Ny PC Cooling Problemstilling - E8400 - 75-80c | stagestc | CPUer, Hovedkort & RAM | 2 | 9 juni 2009 12:09 |
| Den 4Ghz Project-E8400 | cheesepuff | CPUer, Hovedkort & RAM | 8 | 30 januar 2009 22:37 |
| Oppgradering til Intel e8400 - Hjelp! | Twisted | CPUer, Hovedkort & RAM | 10 | 4 juli 2008 06:05 |
| Vil hovedkort støtter E8400 CPU? | cheesepuff | CPUer, Hovedkort & RAM | 2 | 2 mai 2008 16:50 |
| Thread Tools | |
| |