![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Någon annan hört något inne nyheter om framtida beställningar av denna processor? Det har varit korta lager i många återförsäljare / etailers, vilket i sin tur har pumpats priset upp betydligt, vilket har p * ssed mig som jag vill få en inom den närmaste månaden eller så men det ser som om de kommer att nå £ 200 från den tiden. De flesta människor säger att det är Intel som begränsar utbudet, eftersom de vet att efterfrågan är hög, därför att bara vänta på att priset kommer att öka, eftersom det naturligtvis skulle. Dessutom, har någon köpt en och har några problem med det?
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| hi M8 tekheads.co.uk har fyra i lager för £ 160 M8
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Du kan också ta en 8200, men jag tror Intel försöker pressa människor till det 8500 också.
"Jag älskade P182 så mycket att när min fru: s system var alla bullriga och som behövs för alla typer av städning, jag köpte henne en. Sedan, när jag ville ha en katt, jag köpte ett P182. De P182 är inte en katt i sig, men det är fortfarande ett utmärkt köp. " Mitt System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Citat:
De nya 45nm fyrpar är precis runt hörnet också, så det ska bli kul att se vilken effekt de har. Att säga att det antagligen ingenting ...
__________________ Woah! Du har hittat min hemliga meningen! lol, n00b. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| __________________ Mitt System: Hybr! D
|
|
| |||
| |||
| ja bra glömde ebuyer |
|
| |||
| |||
| En bra sedan Gaz? |
|
| |||
| |||
| Out of stock nu styrman. Om jag kan flytta mina nuvarande riggen då kan jag börja kontrollgradienten runt, men plånboken kommer inte att låta mig köpa någonting ännu! Tänk 133 är en av de billigaste jag har sett, det är konkurrenskraftiga med AriaPC, men Scan har gått igenom taket på £ 150 +
__________________ Woah! Du har hittat min hemliga meningen! lol, n00b. |
|
| |||
| |||
| Jag tar en titt omkring. |
|
| |||
| |||
| http://www.overclockers.co.uk/showpr...atid=6&subcat = £ 150 för att vara ärlig vad £ 17 när ingen annan har dem. Don't snooze här gången. |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Överklockning E8400 Suggestions | clearerror | Processorer, moderkort & RAM | 1 | 16 juni 2009 11:24 |
| Nya PC Cooling Issues - E8400 - 75-80c | stagestc | Processorer, moderkort & RAM | 2 | 9 juni 2009 12:09 |
| Den 4Ghz Project-E8400 | cheesepuff | Processorer, moderkort & RAM | 8 | 30 januari 2009 22:37 |
| Uppgradering till en Intel e8400 - Hjälp! | Twisted | Processorer, moderkort & RAM | 10 | 4 juli 2008 06:05 |
| Kommer mitt moderkort stöder E8400 CPU? | cheesepuff | Processorer, moderkort & RAM | 2 | 2 maj 2008 16:50 |
| Thread Tools | |
| |