![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hi guys have sorteret de fleste af mine nye bygge men cant beslutte mellem to equall prissat CPU'er, de E8600 (eller måske billigere E8500) eller Det Q6600 dem med to kerner og dem quad som u fyrene vil vide hovedsagelig benytter skrivebordet til gaming så proble de E8600 men vil jeg mærke nogen forskel, hvis jeg får den Q6600? vil jeg få en dråbe i ydeevne, når spil ved hjælp af quad kerne som spil Arnt designet til det? (eller skal jeg få den E8500 og overclock det?) også skal jeg bo hos xp (har en venstre) og vente på den nye i7 eller betale for en ny vista o / s?
Hvis bygherrer bygget bygninger vejen programmører skrev programmer, så den første spætte, der fulgte langs ville ødelægge civilisationen. En computer, en gang slog mig i skak Men det var ingen match for mig på kick boksning. ![]() Mit system: redden137
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg ved ikke, hvor længe du kan vente - men jeg er halvvejs gennem en ophobning med Q6600 - I'll formentlig har fået resten af de dele, ved udgangen af januar, så hvis du kan vente indtil da, jeg kan give dig en dom. For mig selv (jeg blev konfronteret med den samme linje op - sammen med Q9950) det var det faktum, at jeg køre så mange apps samtidigt både i baggrunden og forgrunden - hvilket gjorde mig vælge en Quad. Hvis du udelukkende skal bruge det til gaming dvs. kører spillet og intet andet vil jeg foreslå den E85/600 men hvis du vil: 1) Download en omgang 2) Opdatering af Windows 3) Kør en anti-virus 4) Brænd en DVD og 5) Spil en omgang alle på én gang (naturligvis dette er et eksempel, og de særlige ting, du kan gøre, vil variere) så vil jeg foreslå du vælger en Quad Core.
|
| |||
| |||
| Hi m8 problemer bare bruge den udelukkende til spil måske surfing netto mens anti virus der kører, men intet at tunge
__________________ Hvis bygherrer bygget bygninger vejen programmører skrev programmer, så den første spætte, der fulgte langs ville ødelægge civilisationen. En computer, en gang slog mig i skak Men det var ingen match for mig på kick boksning. ![]() |
|
| |||
| |||
| Formentlig gå en E8600 derefter. Som for at få billigere E8500 og O / Cing - måde, jeg ser på det, hvorfor ikke få et E8600 og O / C det
__________________ "Hvorfor har de [PS3 Slim] stick med ufo-landing på en rektangel se" --- NILAY Patel; Engadget Ep. 160 |
|
| |||
| |||
| Proble forårsage af sammenligningsvinduerne i pris
__________________ Hvis bygherrer bygget bygninger vejen programmører skrev programmer, så den første spætte, der fulgte langs ville ødelægge civilisationen. En computer, en gang slog mig i skak Men det var ingen match for mig på kick boksning. ![]() |
|
| |||
| |||
| Ja, men jeg mener, hvis du overvejer at E8600 anyway derefter sin naturligvis ikke alt for exoensive for dig, eller noget - så i stedet for tænker hmm kan spare nogle penge - Jeg plejer tror kan få mere for mine penge.
__________________ "Hvorfor har de [PS3 Slim] stick med ufo-landing på en rektangel se" --- NILAY Patel; Engadget Ep. 160 |
|
| |||
| |||
| Sandt men hvis jeg kan få den E8500 til o / c til E8600 specs vil jeg spare penge, men får den samme perfomance
|
| |||
| |||
| Ja - og så er det du penge så du valg. Alle var jeg siger, er, at personligt - jeg foretrækker at bruge de samme penge, men får mere. (I dette tilfælde ved OCing E8600) Den virker bare afhænger hvis du hellere vil gemme - Finansielle eller Performance
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Få E8500 og overclock det til 4Ghz +, Det kampe og slår Q6600 OC'd på 3.6Ghz i de fleste apps / spil
www.Trade4Free.ie Den virkelige fare er ikke, at computerne begynder at tænke som mænd, men at mænd begynder at tænke som computere. Hvor der ikke er en mulighed, der kan være noget valg! ![]() Mit system: Nogle andre elsker!
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Den eneste grund til at få andet end en E8400 er flere af de nyere intensivering er i større virksomheder. E8500 forskel er $ 20, så det er det værd. E8600 forskel er $ 100 +, så det er ikke.
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " Mit system: 日夏子
|
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Hjælp til Overclocking Min Q6600? | War10ckaji | CPU, bundkort og RAM | 6 | 31 januar 2009 14:04 |
| Q6600 temps | Cew27 | CPU, bundkort og RAM | 2 | 9. apr 2008 01:33 |
| Overclock q6600 | ironsferret | CPU, bundkort og RAM | 3 | 18 marts 2008 13:03 |
| Overclocking min Q6600. | Tronix | CPU, bundkort og RAM | 4 | 10 marts 2008 09:18 |
| Overclocking q6600 med 4gig RAM? | Cew27 | CPU, bundkort og RAM | 3 | 23 januar 2008 01:33 |
| Thread Tools | |
| |