![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hi guys hebben gesorteerd de meeste van mijn nieuwe bouwen maar cant beslissen tussen twee equall geprijsd CPUs, de E8600 (of misschien de goedkopere E8500) of de Q6600 die dual core en quad zijn als u guys zullen weten voornamelijk gebruik van het bureaublad voor gaming, zodat de problemen E8600 maar ik merk geen verschil als ik de Q6600? krijg ik een druppel op de prestaties bij games met behulp van de quad core als games Arnt ontworpen voor het? (of moet ik de E8500 en overklokken zij?) ook Should I stay met XP (heb een links) en wacht op de nieuwe i7 of betalen voor een nieuw vergezicht o / s?
Als bouwers gebouwde gebouwen de manier waarop programmeurs programma's heeft geschreven, dan is de eerste specht die langs zou vernietigen beschaving. Een computer eenmaal beat me at chess Maar het was geen partij voor mij kick boksen. ![]() Mijn Systeem: redden137
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ik weet niet hoe lang je kunt wachten - maar ik ben halverwege een te bouwen met de Q6600 - Ik kom waarschijnlijk hebben de rest van de onderdelen van eind januari, dus als je kan wachten tot dan ik u kan geven een uitspraak. Voor mij wel (ik werd geconfronteerd met dezelfde line-up - samen met de Q9950) was het feit dat ik zo veel apps tegelijk zowel in de achtergrond en voorgrond - die mij kiezen voor een quad. Als u uitsluitend zal gebruiken voor gaming dwz. draait het spel en niets anders zou ik willen voorstellen de E85/600 maar als je gaat naar: 1) Download een spel 2) Update Windows 3) Uitvoeren van een anti-virus 4) branden van een DVD en 5) Speel een spelletje allemaal in een keer (uiteraard is dit een voorbeeld van en de specifieke dingen die je kan doen zal variëren), dan zou ik u gekozen voor een Quad Core.
|
| |||
| |||
| Hi m8 problemen alleen maar gebruik het alleen voor games misschien net te surfen, terwijl de anti-virus actief is, maar niets te zware
__________________ Als bouwers gebouwde gebouwen de manier waarop programmeurs programma's heeft geschreven, dan is de eerste specht die langs zou vernietigen beschaving. Een computer eenmaal beat me at chess Maar het was geen partij voor mij kick boksen. ![]() |
|
| |||
| |||
| Waarschijnlijk ga voor een E8600 dan. Als voor het verkrijgen van goedkopere E8500 en O / nancieringstransactie - zoals ik kijken waarom niet een E8600 en O / C-it
__________________ "Waarom hebben ze [PS3 Slim] stok met de UFO-landing op een rechthoek look" --- Nilay Patel; Engadget Ep. 160 |
|
| |||
| |||
| Problemen oorzaak van de NGK in prijs
__________________ Als bouwers gebouwde gebouwen de manier waarop programmeurs programma's heeft geschreven, dan is de eerste specht die langs zou vernietigen beschaving. Een computer eenmaal beat me at chess Maar het was geen partij voor mij kick boksen. ![]() |
|
| |||
| |||
| Ja maar ik bedoel als je op de E8600 toch dan zijn natuurlijk niet te exoensive voor je of iets - dus in plaats van denken hmm wat geld kunt besparen - Ik denk dat meestal kun je meer voor mijn geld.
__________________ "Waarom hebben ze [PS3 Slim] stok met de UFO-landing op een rechthoek look" --- Nilay Patel; Engadget Ep. 160 |
|
| |||
| |||
| WAAR maar als ik kan de E8500 aan o / c-E8600 specs dan sla ik je geld maar krijgt dezelfde perfomance
|
| |||
| |||
| ja - en het is je geld, zodat je je keuze. Al was ik wil zeggen is dat persoonlijk - mijn voorkeur gaat uitgeven hetzelfde geld, maar meer. (In dit geval door OCing E8600) Het net hangt waar je liever besparen - Financiële of Performance
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Haal de E8500 en overklokken naar 4Ghz +, Het wedstrijden en verslaat de Q6600 OC'd op 3.6Ghz in de meeste apps / games
www.Trade4Free.ie Het echte gevaar is niet dat computers beginnen te denken als mannen, maar dat mannen beginnen te denken als computers. Wanneer er geen optie, kan er geen keuze! ![]() Mijn Systeem: Enkele andere liefhebber!
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| De enige reden om iets anders dan een E8400 is meer van de nieuwere stepping is in het hoger zijn. E8500 verschil is $ 20, dus het is het waard. E8600 verschil is $ 100 +, dus is het niet.
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " Mijn Systeem: 日夏子
|