![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hei folkens har sortert de fleste av mine nye bygge men skrånende bestemme mellom to equall priset CPUer, den E8600 (eller kanskje det billigere E8500) eller den Q6600 De tokjerners og de fire som u guys vil vite hovedsakelig bruke skrivebordsopplasteren for spill slik problem for E8600 men vil jeg merke noen forskjell om jeg får Q6600? vil jeg få en reduksjon i ytelse når spill ved hjelp av fire kjerner som spill Arnt designet for det? (eller skal jeg få E8500 og overclock det?) også skal jeg bo med xp (har en venstre) og vent til den nye i7 eller betale for en ny vista o / s?
Dersom byggherrer bygde bygninger måten programmerere skrev programmer, da den første hakkespett som kom ville ødelegge sivilisasjonen. En datamaskin gang slo meg i sjakk Men det var ingen match for meg på kickboksing. ![]() Min System: redden137
|
|
| |||
| |||
| Jeg vet ikke hvor lenge du kan vente - men jeg er halvveis gjennom en bygge med Q6600 - Jeg vil sannsynligvis har fått resten av delene ved utgangen av januar, så hvis du kan vente til jeg kan gi deg en dom. For meg selv (jeg sto overfor den samme linjen opp - sammen med Q9950) var det faktum at jeg kjører så mange programmer samtidig, både i bakgrunn og forgrunn - som gjorde meg velger en Quad. Hvis du kun skal bruke den til spilling f.eks. kjører spillet og ingenting annet jeg vil foreslå E85/600 men hvis du går til: 1) Last ned et spill 2) Oppdater Windows 3) Kjøre et anti-virus 4) Brenn en DVD og 5) Spill et spill samtidig (selvsagt dette er et eksempel og bestemte ting du kan gjøre, vil variere) så vil jeg foreslå at du velger en Quad Core.
__________________ "Hvorfor gjorde de [PS3 Slim] kølle med UFO-landing på et rektangel se" --- Nilay Patel; Engadget Ep. 160 |
|
| |||
| |||
| Hi m8 problem bare bruke den utelukkende for spill kanskje surfe nettet mens anti virus kjører, men ingenting for tung
__________________ Dersom byggherrer bygde bygninger måten programmerere skrev programmer, da den første hakkespett som kom ville ødelegge sivilisasjonen. En datamaskin gang slo meg i sjakk Men det var ingen match for meg på kickboksing. ![]() |
|
| |||
| |||
| Sannsynligvis gå en E8600 da. Som for å få billigere E8500 og O / Cing - Slik jeg ser på det hvorfor ikke få en E8600 og O / C det
__________________ "Hvorfor gjorde de [PS3 Slim] kølle med UFO-landing på et rektangel se" --- Nilay Patel; Engadget Ep. 160 |
|
| |||
| |||
| Problem årsaken til forskjeller i pris
__________________ Dersom byggherrer bygde bygninger måten programmerere skrev programmer, da den første hakkespett som kom ville ødelegge sivilisasjonen. En datamaskin gang slo meg i sjakk Men det var ingen match for meg på kickboksing. ![]() |
|
| |||
| |||
| Ja, men jeg mener om du vurderer E8600 likevel deretter sin tydeligvis ikke altfor exoensive for deg eller noe - så i stedet for å tenke hmm kan spare penger - Jeg pleier å tenke kan få mer for pengene.
|
| |||
| |||
| Sann Men hvis jeg kan få E8500 til o / c til E8600 spesifikasjoner så jeg sparer penger, men få samme perfomance
|
| |||
| |||
| Ja - og det du penger så du valget. Alt jeg sier er at personlig - Min innstilling er å bruke de samme pengene, men får mer. (I dette tilfellet av OCing E8600) Det bare er avhengig av hvor du heller vil spare - Finansiell eller Ytelse
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Få E8500 og overclock det til 4Ghz +, det stemmer og slår Q6600 OC'd på 3.6Ghz i de fleste programmer / spill
www.Trade4Free.ie Den virkelige faren er ikke at datamaskiner skal begynne å tenke som menn, men at mennene begynner å tenke som datamaskiner. Hvor det ikke er noe alternativ, kan det ikke noe valg! ![]() Min System: Noen andre lover!
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Eneste grunn til å få noe annet enn en E8400 er flere av de nyere stepping er i høyere seg. E8500 forskjellen er $ 20, så det er verdt det. E8600 forskjellen er $ 100 +, så det er ikke.
"Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. Min System: 日夏子
|
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Hjelp For Overclocking Min Q6600? | War10ckaji | CPUer, Hovedkort & RAM | 6 | 31 januar 2009 14:04 |
| Q6600 temps | Cew27 | CPUer, Hovedkort & RAM | 2 | 9 april 2008 01:33 |
| Overclock q6600 | ironsferret | CPUer, Hovedkort & RAM | 3 | 18 mars 2008 13:03 |
| Overclocking min Q6600. | Tronix | CPUer, Hovedkort & RAM | 4 | 10 mars 2008 09:18 |
| Overclocking q6600 med 4gig RAM? | Cew27 | CPUer, Hovedkort & RAM | 3 | 23 januar 2008 01:33 |
| Thread Tools | |
| |