![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| OK. Jeg har forsøgt at regne dette ud i et stykke tid og har haft så megen ulejlighed regne det ud. Jeg bygget min computer for et par år siden og for nylig gik jeg til at gå tænde den, og jeg vil ikke tænde. Så jeg så købt en ny Cooler Master 500W PS og en ny NZXT Lexa sag for det. Jeg fik alt installeret, men nu kan jeg ikke synes at finde ud af de ledninger fra sag til bundkortet, og jeg har søgt overalt for kredsløbsdiagrammer. Den MB er et ECS Elitegroup 755-A2 Rev: 1.0 nogle andre numre var på det: 15-H91-011002 H91200E41300309 EA = 000D87D9EF97 Hvis nogen kunne hjælpe mig med krog op på disse tråde eller fortælle mig, om noget kunne være galt. Jeg har forsøgt at tilslutte ledningerne kommer fra den sag, men har stadig ingen anelse om, hvor nogen af dem skal gå, eller hvilken holdning osv. Jeg tilsluttet PS ledninger men Thats om det. Tak Brendan - |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Manualen for bundkortet skal vise det i detaljer.
| |||
| |||
| De ting er jeg ikke har manualen for bundkortet længere. Så jeg hooked op strømafbryder, nulstillet, HDD LED, USB, og en anden en, alt efter farve og POS / NEG osv. I hooked HD til bundkortet, alle cd-drev og strømforsyning ledninger. Når jeg igen strømforsyningen skifte på forsiden LED kommer på, på forsiden af sagen, men der sker ingenting, når jeg trykker på tænd / sluk-knappen. Kan det være den lille lithium batteri? Eller gør, at det ikke har anytihng at gøre med de ting selv tænde? Tak. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hi Brendan Jeg antager du har tilsluttet tilfældet tråde til gruppen af headere på kanten af bundkort? (ved siden af SATA stik) Hvis ja, først og fremmest forsøge tilfældet magt føre KUN og drej den 180 grader, genoprette og forsøge at magten op, hvis du får et bip, lad os det vide. Jeg har været på ECS's hjemmeside og viste instruktionsmanualen til bord, og jeg må sige, at det er den mest nyttesløse stykke crap jeg har set i lang tid .... medmindre du forsøger at oprette et RAID-array om bord, som det er alt det går i hele 58 sider med indhold. Kan du også bekræfte du har tilsluttet den 12V linje fra PSU til både 20-bens og separate 4-pin sidehovedets på bundkortet?