![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| OK. Olen yrittänyt selvittää tätä ulos jonkin aikaa ja on tehnyt niin paljon vaivaa miettiminen sen. Rakensin minun tietokone muutama vuosi sitten ja juuri kävin mennä käynnistä se ja haluan ei käynnisty. Joten, olen sitten ostanut uuden Cooler Master 500W PS ja uuden NZXT Lexa asia se. Minulla on kaikki asennettu, mutta nyt en voi näyttää selvittää johdot pois asian emolevy, ja olen etsinyt kaikkialta ja piirrustuksessa. MB on ECS Elitegroup 755-A2 Rev: 1,0 jotkut muut numerot olivat sitä: 15-H91-011002 H91200E41300309 EA = 000D87D9EF97 Jos joku voisi auttaa minua liittää näiden lankojen tai kertoa, jos jotain muuta voi olla väärässä. Olen yrittänyt liittää johdot tulevat asia, mutta vielä ei ole aavistustakaan, mihin tahansa niistä pitäisi mennä tai mihin asentoon, jne. olen koukussa PS lankoja, mutta thats about it. Kiitos Brendan - |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Käsikirja emolevyn pitäisi näkyä sitä yksityiskohtaisesti.
| |||
| |||
| Asia ei minulla ole käsikirjan emolevyn enää. Joten olen koukussa virtakytkin, Reset, HDD LED, USB, ja jotkut toinen, kaikki värin ja pos / neg, jne. Olen koukussa HD emolevyn kaikki CD-asemat ja virtalähteen johdot. Kun puhun virtalähteen kytkin etu-merkkivalo syttyy, etuosassa asia, mutta mitään ei tapahdu, kun osuin virtapainiketta. Voisiko se olla vähän litium-akku? Tai se, että ei ole anytihng tekemistä asian jopa kääntämällä on? Kiitos. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hi Brendan Olen olettaen, että olet yhteydessä tapauksessa johdot ryhmän otsikoiden reunalla emolevyn? (vieressä SATA-liittimet) Jos näin on, ensinnäkin yrittää jos virtajohto vain käännä sitä 180 astetta, yhdistä ja yrittää käynnisty, jos saat äänimerkin meille. Olen ollut ECS: n sivuilla ja katsoa käyttöohjeessa hallituksen ja täytyy sanoa, että se on kaikkein hyödytön pala paskaa olen nähnyt pitkään aikaan .... jos yrität luoda RAID array hallituksessa, koska siinä on kaikki se menee koko 58 sivua sisällön. Voitteko vahvistaa, että olet liitetty 12V linjan virtalähteestä sekä 20-pin ja erillisten 4-pin header on emolevyssä?
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Uusi prosessori Issue? - ECS Elitegroup 945P-V3.0 emolevy | PewterScreaminMach | CPUs, Emolevyt & RAM | 3 | 30 syyskuu 2009 06:53 |
| 2 PSU yhdessä tapauksessa? | pete21 | Kotelot & Virtalähteet | 11 | 4th Aug 2008 10:14 |
| NZXT tai Gigatavu Aurora 570? | harryc | Kotelot & Virtalähteet | 2 | 30. toukokuuta 2008 14:03 |
| Gamecube hookup on Laptop | sciar | Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet | 6 | 6. Jan 2008 10:51 |
| Wii ja Nintedo DS LITE hookup? | Rosa Bella | PC & Console Gaming | 1 | 21. Maaliskuu 2007 03:25 |
| Thread Tools | |
| |