mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > CPUs, Moederborden & RAM

Register

Elitegroup 755-A2 MB en NZXT Lexa zaak aansluitmethode

Reply

Thread Tools
Old 24 jul 2007, 17:20
Nieuw Lid Fractie

Default Elitegroup 755-A2 MB en NZXT Lexa zaak aansluitmethode

OK. Ik heb geprobeerd te achterhalen voor een tijdje en zijn met zoveel moeite voorkomend uit. Ik bouwde mijn computer een paar jaar geleden en onlangs ging ik naar het op hun beurt, en ik zou niet aan. Dus, toen ik kocht een nieuwe Cooler Master 500W PS en een nieuwe NZXT Lexa Case for it. Ik heb alles geïnstalleerd, maar nu kan ik niet lijken te komen van de bedrading van de zaak naar het moederbord en ik heb overal gezocht voor bedrading diagrammen. De MB is een ECS Elitegroup 755-A2 Rev: 1.0
sommige andere nummers waren op het:
15-H91-011002
H91200E41300309
EA = 000D87D9EF97

Als iemand me kan helpen met het aansluiten van de kabels of vertel me als er iets anders zou kunnen zijn verkeerd. Ik heb geprobeerd om haak de draden uit de zaak, maar hebben nog geen idee waar een van hen moet gaan of wat, enz. Ik heb de PS draden maar thats about it.
Bedankt
Brendan -
Old 24 jul 2007, 18:06
Administrator Group

De handleiding voor het moederbord moet tonen in detail.

Wat zijn je problemen ondervindt met?

De lichten? USB?

Mijn Systeem: Hybr! D

Processor (s):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Moederbord:
HP nForce 560
RAM Geheugen:
2GB DDR2 PC2-5300
Graphics Card (s):
Nvidia 7150M Boordsystemen Geïntegreerde
Sound Card:
5.1 Onboard Geïntegreerde
Hard Drive (s):
250GB 5400RPM SATA300
Optische Drive (s):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Case / PSU:
Voorraad HP
Koeling:
Voorraad HP
Netwerk / Internet:
10/100 Nic / 10MB Virgin Kabel
Monitor (s):
17 "WXGA + HD BrightView breedbeeld
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 24 jul 2007, 21:09
Nieuw Lid Fractie

Het ding is dat ik niet over de handleiding voor het moederbord niet meer.
Dus ik aangesloten op de aan / uit-schakelaar, reset, HDD LED, USB, en een aantal andere, door kleur en pos / neg, enz.

Ik heb de HD aan het moederbord, alle cd-drives en voeding draden.
Als ik de voeding schakelaar op de voorkant LED komt, op de voorzijde van de zaak, maar er gebeurt niets als ik klik op de knop.

Zou het zo kunnen zijn de kleine lithium batterij? Of is dat niet hebben anytihng te maken met het ding zelfs draaien aan de hand?

Bedankt.
Old 24 jul 2007, 22:27
Donor Groep

Hi Brendan

Ik ben ervan uitgegaan dat u hebt aangesloten de draden aan de groep van kopteksten aan de rand van het moederbord? (naast de SATA-connectoren)

Zo ja, allereerst proberen de zaak macht leiden ALLEEN en draai hem 180 graden, en probeer het opnieuw aan de macht, zo krijg je een pieptoon laat het ons weten.

Ik ben ooit bij ECS de website bekeken en de handleiding voor de raad en ik moet zeggen dat dit de meest nutteloze stuk crap ik heb gezien in een lange tijd .... tenzij je probeert om een RAID-array op het bord als het allemaal gaat in de hele 58 pagina's van de inhoud.

Kunt u ook bevestigen dat u hebt aangesloten op de 12v lijn van de PSU op zowel de 20-pins en een aparte 4-pins header's op het moederbord?

-Kanoakavirus

Mijn Systeem: Zoomy

Processor (s):
E8400@3.6ghz (400x9) @ 1.15v
Moederbord:
Asus P5K Premium
RAM Geheugen:
2GB Dominator 8500
Graphics Card (s):
BFG 8800GT
Sound Card:
Xfi Extremegamer
Hard Drive (s):
3.35TB ext opslag. Int 2TB opslag
Optische Drive (s):
LG GGC H20L
Case / PSU:
Enermax 720w
Koeling:
AC7
Netwerk / Internet:
Monitor (s):
245 ter, 931B (Samsung)
Operating System (s):
Vista 32P
Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
Issue nieuwe processor? - ECS Elitegroup 945P-A V3.0 Motherboard PewterScreaminMach CPUs, Moederborden & RAM 3 30 september 2009 06:53
2 PSU in een geval? pete21 Cases & Power Supplies 11 4 Aug 2008 10:14
NZXT of Gigabyte Aurora 570? harryc Cases & Power Supplies 2 30 mei 2008 14:03
Gamecube aansluitmethode op Laptop sciar Laptops, Mobiles & PDA's 6 De 6 januari 2008 10:51
Nintedo Wii en DS LITE aansluitmethode? Rosa Bella PC & Gaming Console 1 21 mrt 2007 03:25
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.