mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > CPUer, Hovedkort & RAM

Register

Elitegroup 755-A2 MB og NZXT Lexa Case Hookup

Reply

Thread Tools
Old 24th Jul 2007, 17:20
New Member Group

Default Elitegroup 755-A2 MB og NZXT Lexa Case Hookup

OK. Jeg har prøvd å finne ut av dette en stund og har hatt så mye problemer med å finne det ut. Jeg bygde min maskin for noen år siden, og nylig gikk jeg for å gå slå det på og jeg ville ikke slå på. Så jeg kjøpte en ny Cooler Master 500W PS og en ny NZXT Lexa Case for det. Jeg har alt installert, men nå kan jeg ikke inntrykk av å finne ut ledningene fra saken til Motherboard og jeg har søkt overalt for kabling diagrammer. Den MB er en Elitegroup ECS 755-A2 Rev: 1.0
noen andre tall var på det:
15-H91-011002
H91200E41300309
EA = 000D87D9EF97

Hvis noen kunne hjelpe meg med hekte av disse ledninger eller fortelle meg om noe annet kan være galt. Jeg forsøkte å koble ledningene som kommer fra saken, men har fortsatt ingen anelse om hvor noen av dem skal gå eller kva stilling, osv. Jeg hektet opp PS ledninger men thats about it.
Takk
Brendan -
Old 24th Jul 2007, 18:06
Administrator Group

Håndboken for hovedkortet skal vise den i detalj.

Hva er de du har problemer med?

Lysene? USB?

Min System: Hybr! D

Prosessor (er):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Hovedkort:
HP nForce 560
RAM-minne:
2GB DDR2 PC2-5300
Graphics Card (s):
Nvidia 7150M Om bord Integrert
Lydkort:
5.1 Om bord Integrert
Harddisk (er):
250GB 5400RPM SATA300
Optisk stasjon (er):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Case / PSU:
Stock HP
Cooling:
Stock HP
Nettverk / Internett:
10/100 Nic / 10MB Virgin Kabel
Skjerm (er):
17 "WXGA + HD BrightView Widescreen
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 24th Jul 2007, 21:09
New Member Group

Saken er at jeg ikke har manualen til hovedkortet lenger.
Så jeg hektet opp strømbryteren, restarte, HDD LED, USB, og noen andre, alt etter farge og pos / neg, etc.

Jeg hektet HD til hovedkortet, alle CD-stasjoner og strømforsyning ledninger.
Når jeg slår på strømforsyningen bryteren på fronten LED kommer på, på forsiden av saken, men ingenting skjer når jeg treffer på strømknappen.

Kan det være lite litium batteri? Eller gjør det ikke anytihng å gjøre med tingen selv å skru på?

Takk.
Old 24th Jul 2007, 22:27
Donor Group

Hei Brendan

Jeg antar du har koblet saken ledningene til den gruppen av overskriftene på kanten av hovedkortet? (ved siden av SATA-tilkoblinger)

Hvis ja, først og fremst prøve saken makt fører bare og snu det 180 grader, igjen og prøve på å slå opp, hvis du får et pip gi oss beskjed.

Jeg har vært på ECS nettsted og sett bruksanvisning for styret og jeg må si at det er den mest unyttige stykke dritt jeg har sett på lenge .... hvis du prøver å sette opp et RAID Array på bordet som det var alt som går inn hele 58 sider av innholdet.

Kan du også bekrefte at du har koblet opp 12v linje fra PSU til både 20-pin og separat 4-pin header skjer hovedkortet?

-Kanoakavirus

Min System: Zoomy

Prosessor (er):
E8400@3.6ghz (400x9) @ 1.15v
Hovedkort:
Asus P5K Premium
RAM-minne:
2GB Dominator 8500
Graphics Card (s):
BFG 8800GT
Lydkort:
Xfi Extremegamer
Harddisk (er):
3.35TB ext lagring. 2TB int lagring
Optisk stasjon (er):
LG GGC H20L
Case / PSU:
Enermax 720w
Cooling:
AC7
Nettverk / Internett:
Skjerm (er):
245B, 931B (Samsung)
Operating System (s):
Vista 32P
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.