![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| OK. Jeg har prøvd å finne ut av dette en stund og har hatt så mye problemer med å finne det ut. Jeg bygde min maskin for noen år siden, og nylig gikk jeg for å gå slå det på og jeg ville ikke slå på. Så jeg kjøpte en ny Cooler Master 500W PS og en ny NZXT Lexa Case for det. Jeg har alt installert, men nå kan jeg ikke inntrykk av å finne ut ledningene fra saken til Motherboard og jeg har søkt overalt for kabling diagrammer. Den MB er en Elitegroup ECS 755-A2 Rev: 1.0 noen andre tall var på det: 15-H91-011002 H91200E41300309 EA = 000D87D9EF97 Hvis noen kunne hjelpe meg med hekte av disse ledninger eller fortelle meg om noe annet kan være galt. Jeg forsøkte å koble ledningene som kommer fra saken, men har fortsatt ingen anelse om hvor noen av dem skal gå eller kva stilling, osv. Jeg hektet opp PS ledninger men thats about it. Takk Brendan - |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Håndboken for hovedkortet skal vise den i detalj.
| |||
| |||
| Saken er at jeg ikke har manualen til hovedkortet lenger. Så jeg hektet opp strømbryteren, restarte, HDD LED, USB, og noen andre, alt etter farge og pos / neg, etc. Jeg hektet HD til hovedkortet, alle CD-stasjoner og strømforsyning ledninger. Når jeg slår på strømforsyningen bryteren på fronten LED kommer på, på forsiden av saken, men ingenting skjer når jeg treffer på strømknappen. Kan det være lite litium batteri? Eller gjør det ikke anytihng å gjøre med tingen selv å skru på? Takk. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hei Brendan Jeg antar du har koblet saken ledningene til den gruppen av overskriftene på kanten av hovedkortet? (ved siden av SATA-tilkoblinger) Hvis ja, først og fremst prøve saken makt fører bare og snu det 180 grader, igjen og prøve på å slå opp, hvis du får et pip gi oss beskjed. Jeg har vært på ECS nettsted og sett bruksanvisning for styret og jeg må si at det er den mest unyttige stykke dritt jeg har sett på lenge .... hvis du prøver å sette opp et RAID Array på bordet som det var alt som går inn hele 58 sider av innholdet. Kan du også bekrefte at du har koblet opp 12v linje fra PSU til både 20-pin og separat 4-pin header skjer hovedkortet?