![]() |
|
| |||
| |||
| Hey alle - en anden quibble. Jeg gjorde en afgørende scanning på min computer [Outta kedsomhed alligevel!], Og det siger min Processor hastighed er 1000mhz ... Now that's 1 GHz, yeah? Men mit processor der menes at være 3 GHz, eller er det med henvisning til FSB?
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Det er mærkeligt, men sandsynligvis en fejl (og ikke FSB kører på 1000mhz: p). Bare højreklik My Computer and hit Properties - det er en præcis kontrol af GHz.
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " Mit system: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| haha virker det ikke ... * huder manglende viden * Hvad-er-det maksimale FSB ud af interesse? yeah Jeg kontrolleres i systemet boksen, og det siger 3.0Ghz. Men jeg har bemærket før i et program, jeg bruger, når jeg klikker på generere rapport om min computer hastigheden igen varierer fra 1080ghz til 2000 noget. selvfølgelig vil jeg ikke være ikke at få resultater, som jeg har brugt nogle smarte bukke om ... [godt 90 £ lol] |
|
| |||
| |||
| Største FSB ikke eksisterer, fordi det er altid under forandring. Jeg skulle have korrigeret mig selv: Når du taler om FSB, der er to forskellige numre. Der er en base MHz at FSB kører på, og et nummer, fire gange større end, at denne repræsenterer "quad-pumpet" MHz CPU kører på ( "rated FSB"). Hvis det ikke var forvirrende nok, FSB er ganget med de (rammende-navngivet) multiplikator at bestemme CPU hastighed. For eksempel, min E6400 kører med en FSB af 375.0MHz. Dette nummer er multipliceret med 4 (quad-pumpet) for at få bedømt FSB (1,5 GHz). Min multiplikator er 8,0, så mit endelige hastighed er 375,0 x 8 = 3 GHz. Så kan du køre på 1000mhz let - det trick er, at de tilladte FSB er den ene kører på denne hastighed, ikke FSB selv. Men hvis jeg husker rigtigt, AMD-processorer køre dobbelt-pumpet, så FSB kun er fordoblet for at få bedømt FSB. Så at have en nominel FSB af 1 GHz på en AMD-system, du har brug for en regelmæssig FSB på 500MHz - muligt, men ikke meget let (eller fælles)! Problemet med din generere rapport knappen er, at de fleste nye processorer gasspjæld selv - de nedbringer lager hastigheder eller spænding i et forsøg på at spare strøm, når den ikke bliver brugt. Den måde at løse dette er ved at slå indstillingen i din BIOS - Intel en kaldes SpeedStep, jeg har ingen idé om, hvad AMD tilsvarende er. Hvad sker, er, at når du laver testen, processoren er undertiden gør opgaver og til tider sidder inaktiv, hvilket betyder sin produktion vil variere. Hvis du kører et krævende program, når du gør din test, bør du få et korrekt nummer.
__________________ "Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hent og kør CPUZ at få en anden mening.