![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei kaikki - toisen saivarrella. Olin tekemässä ratkaiseva scan Omassa tietokoneessa [outta ikävystyminen kuitenkin!], Ja se kertoo minun prosessorin nopeutta on 1000mhz ... Nyt se on 1GHz, joo? Mutta minun prosessori on tarkoitettu 3 GHz, vai onko se viittaavat FSB?
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Se on outo, mutta luultavasti häiriö (ja ei FSB runs on 1000mhz: p). Aivan napsauta Oma tietokone ja valitse Ominaisuudet - siinä on tarkka tarkastus GHz.
"I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. " My System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| haha se ei ... * vuotien tiedon puute * What-is-enimmäisvientituen FSB ulos etua? joo i tarkastettava järjestelmän ruutuun ja se sanoo 3.0Ghz. Mutta olen huomannut aiemmin ohjelman i käyttöä, kun napsautat Luo raportti noin minun tietokone nopeus taas vaihtelee 1080ghz 2000 jotain. tietenkin En halua olla, ettei suorituskyky, että olen käyttänyt jonkin verran liukas taalaa on ... [hyvin £ 90 lol] |
|
| |||
| |||
| Suurin FSB ei ole olemassa, koska se aina muuttuu. Minun olisi pitänyt korjata itse: kun et puhu FSB on kaksi eri numerot. There's perusvaluutta MHz että FSB käy, ja numeron, neljä kertaa, että tämä on "quad-pumpataan" MHz suoritin käy ( "rated FSB"). Jos tämä ei ollut hämmentävää kyllä, FSB kerrotaan jonka (osuvasti nimi) kerrannaisvaikutus määrittää CPU: n nopeudella. Esimerkiksi minun E6400 on käynnissä on FSB on 375.0MHz. Tämä numero on kerrottuna 4 (quad-pumpataan) saada rated FSB (1.5ghz). Oma kerroin on 8,0, joten lopullinen nopeus on 375,0 x 8 = 3 GHz. Voit siis suoritetaan 1000mhz helposti - Temppu on se, että rated FSB on yksi käydessä, että nopeutta, ei FSB itse. Jos muistan oikein, AMD prosessorit suorittaa kaksinkertaisen pumpataan, joten FSB on vain kaksinkertaistunut saada rated FSB. Niin on mitoitettu FSB on 1GHz joka AMD järjestelmä, sinun tarvitsee säännöllistä FSB on 500 MHz - mahdollista, mutta ei kovin helposti (tai määrittämätön)! Ongelma kanssa tuottaa raportin painike on, että useimmat uudet jalostajat kaasuvipu itse - niillä vähennetään varastosta nopeuksilla tai jännite yritetään säästää virtaa, kun sitä ei käytetä. Tapa korjata tämä on sammuttamalla säätöihin BIOS - Intel yksi on nimeltään SpeedStep, minulla ei ole aavistustakaan mitä AMD mukaan. Mitä tapahtuu, on se, että kun teet testin jalostaja on joskus tekee tehtäviä ja joskus istunnon tyhjäkäynnillä, mikä tarkoittaa sen tuotannosta menee vaihdella. Jos suoritat vaativa soveltamista, kun teet oman testin, sinun pitäisi saada asianmukainen määrä.
__________________ "I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. " |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Lataa ja suorita CPUZ saada toista lausuntoa.
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Toimintatarpeita OS Off RAM Ainoastaan. | cheesepuff | Rautatavaran Chat | 3 | 1. Aug 2009 10:04 |
| Dvd-asema toimivat kuten cd-rom | deltheblue | Drives & Removable Media | 4 | 23. Jan 2008 11:36 |
| Running 2 DVD-asemat | davsas | Drives & Removable Media | 8 | 21. Jan 2008 06:52 |
| Running 2 kpl: n 1 IPS | gazza1 | Verkottuminen, Modeemit & VoIP | 3 | 25. marraskuu 2007 09:04 |
| CPU käydessä 100% | zerotechnix | CPUs, Emolevyt & RAM | 4 | 17th Mar 2007 21:33 |
| Thread Tools | |
| |