![]() |
|
|
|||
|
|||
|
Hey iedereen - een andere spitsvondigheid. Ik deed een cruciale scan op mijn computer [weg verveling toch!] En hij zegt dat mijn processor de snelheid is 1000mhz ... Nu dat is 1GHz, yeah?
Maar mijn processor is bedoeld om 3Ghz, of is het een verwijzing naar FSB?
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Dat is raar, maar waarschijnlijk een glitch (en geen FSB loopt op 1000mhz: p). Rechtermuisknop klikt u op Mijn Computer en klik op Eigenschappen - dat is een nauwkeurige controle van GHz.
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. "
Mijn Systeem: 日夏子
|
|
|
|||
|
|||
|
haha doet het niet ... * verbergt een gebrek aan kennis * Wat-is-de maximale FSB van belang?
yeah i gecontroleerd in het systeem vak en het zegt 3.0Ghz. Maar ik heb gemerkt voordat in een programma gebruik ik dat wanneer ik klik op het genereren van verslag over mijn computer de snelheid weer varieert van 1080ghz tot 2000 iets. uiteraard wil ik niet worden krijg niet de prestaties die ik heb besteed enkele slick dollar op ... [en £ 90 lol] |
|
|
|||
|
|||
|
Maximale FSB niet bestaat, want het is altijd aan verandering onderhevig. Ik had moeten gecorrigeerd mezelf: als je praat over de FSB, zijn er twee verschillende nummers. Er is een basis MHz dat de FSB loopt op, en een aantal, dat vier keer, dat staat voor de "quad-gepompt" MHz CPU draait op ( "nominale FSB"). Als dat niet verwarrend genoeg is, de FSB wordt vermenigvuldigd met de (treffende naam) multiplicatoreffecten voor het bepalen van de CPU-snelheid.
Bijvoorbeeld, mijn E6400 draait op een FSB van 375.0MHz. Dat aantal wordt vermenigvuldigd met 4 (quad-gepompt) om de nominale FSB (1.5GHz). Mijn multiplicatoreffecten is 8.0, dus mijn uiteindelijke snelheid is 375.0 x 8 = 3 GHz. Dus je kunt draaien op 1000mhz gemakkelijk - de truc is dat de nominale FSB is een draaiend op die snelheid, en niet de FSB zelf. Echter, als ik het me goed herinner, AMD-processoren draaien dubbele gepompt, zodat de FSB is alleen verdubbeld om de nominale FSB. Dus hebben een nominaal FSB van 1GHz op een AMD-systeem, moet u behoefte aan een regelmatige FSB van 500MHz - mogelijk, maar niet erg gemakkelijk (of gemeenschappelijke)! Het probleem met uw genereren verslag knop is dat de meeste nieuwe verwerkers gasklep zelf - ze verkleinen stock snelheden of spanning in een poging om energie te besparen, wanneer deze niet wordt gebruikt. De manier op te lossen is door het uitschakelen van de instelling in uw BIOS - de Intel SpeedStep heet, ik heb geen idee wat de AMD-equivalent is. Wat er gebeurt is dat wanneer je doet de test, de processor is soms doen taken en soms vergadering inactief, wat betekent dat zijn output zal variëren. Als u een veeleisende toepassing wanneer uw test doen, zou je een goed nummer.
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. "
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Downloaden en uitvoeren CPUZ om een second opinion.