![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hej sin enkle. I dont ønsker at vand cool så er der en diff mellem de to. Tak gutter. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| kan du give os med links til de bestyrelser, så vi kan se.
| |||
| |||
| Jeg vil PM du men jeg cant find nogen mulighed for på dette forum. Kender du hvis 790i Ultra borad er bedre eller værre end Intel X48 bord. igen cant finde nogen muligheder for at gøre noget gerne ændre skriftstørrelsen ... |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Nye medlemmer kan ikke PM og du kan ikke ændre skrifttype. Begge er ikke nødvendigt at have en samtale her.
| |||
| |||
| ønsker ikke at gøre nogen af dem, jeg ønsker blot at få noget info. det er en smerte, når du c & p noget tekst og dit tekstredigeringsprogram plejer lad du ændrer fejltagelser sin gøres ..... Har du nogen info for mig så? |
|
| |||
| |||
| Den fjerne tekst formatering knappen gør alt, der automatisk. |
|
| |||
| |||
| Bare brug for hjælp på tavler tak. |
|
| |||
| |||
| Nå post links derefter gerne blev spurgt ovenfor. |
|
| |||
| |||
| |
|
| |||
| |||
| også om spørgsmålet om X48-chipsæt, det afhænger af, hvad du har brug for dit bord, hvis du ønsker at få SLI, kan du kun bruge en af Nvidia chipsæt (780i, 790i etc), men hvis du bruger Crossfire, du kan ikke bruge Nvidia chipsæt. Hvis du ikke bruger enten, det vil afhænge af andre ting. |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Overclocking? nVidia 790i Ultra og Intel Core 2 Quad Q9450 Processor | Bubba | CPU, bundkort og RAM | 3 | 11 marts 2009 18:47 |
| Har du brug for hjælp med 790i Ultra SLI bundkort med DDR-3 hukommelse | korsun | CPU, bundkort og RAM | 1 | 20 november 2008 05:18 |
| EVGA 8800 Ultra i UK? | Cew27 | Grafikkort & Monitors | 11 | 14 januar 2008 00:25 |
| Nvidea 8800 ultra | Cew27 | Grafikkort & Monitors | 22 | 2 januar 2008 14:26 |
| 8800 GTX eller Ultra | r1k | Grafikkort & Monitors | 1 | 18 oktober 2007 12:14 |
| Thread Tools | |
| |