![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hello sin enkle. Jeg dont vil vannet avkjøles så er det forskjeller mellom de to. Takk fyrene. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| kan du gi oss linker til styrene, slik at vi kan se.
| |||
| |||
| Jeg vil PM du men jeg skrånende finner noen mulighet til å på dette forum. Vet du om 790i Ultra borad er bedre eller verre enn Intel X48 bord. igjen skrånende finner noen alternativer for å gjøre noe som kan endre skriftstørrelsen ... |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Nye medlemmer kan ikke PM, og du kan ikke endre font. Begge er ikke nødvendig å ha en samtale her.
| |||
| |||
| ikke ønsker å gjøre noen av de jeg vil bare få litt info. det vondt når du c & p litt tekst og tekstredigeringsprogram wont lar deg endre feilene sine gjort ..... Har du noen info for meg da? |
|
| |||
| |||
| Fjern tekstformatering knappen gjør alt dette automatisk. |
|
| |||
| |||
| Trenger litt hjelp på boards takk. |
|
| |||
| |||
| Vel innlegget linkene deretter som ble bedt om ovenfor. |
|
| |||
| |||
| |
|
| |||
| |||
| Brønnen om spørsmålet om X48-brikkesettet, det avhenger hva du trenger et bord for, hvis du ønsker å få SLI, kan du bare bruke en av Nvidia brikkesett (780i, 790i etc), men hvis du bruker Crossfire du kan ikke bruke Nvidia-brikkesett. Hvis ikke bruker heller, det vil avhenge av andre ting. |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Overclocking? nVidia 790i Ultra og Intel Core 2 Quad Q9450-prosessor | Bubba | CPUer, Hovedkort & RAM | 3 | 11 mars 2009 18:47 |
| Trenger du hjelp med 790i ultra SLI hovedkort med DDR 3 minne | Korsun | CPUer, Hovedkort & RAM | 1 | 20 nov 2008 05:18 |
| EVGA 8800 Ultra i Storbritannia? | Cew27 | Kabinetter & Skjermer | 11 | 14 januar 2008 00:25 |
| Nvidea 8800 ultra | Cew27 | Kabinetter & Skjermer | 22 | 2 januar 2008 14:26 |
| 8800 GTX eller Ultra | r1k | Kabinetter & Skjermer | 1 | 18 oktober 2007 12:14 |
| Thread Tools | |
| |