![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hej sin enkla. I dont vill vatten cool så är det en skillnad mellan de två. Tack grabbar. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Kan du ge oss länkar till styrelser så att vi kan se.
| |||
| |||
| Jag skulle PM dig men jag skränande finna någon möjlighet att på detta forum. Vet du om 790i Ultra borad är bättre eller sämre än Intel X48 styrelse. igen skränande finna något alternativ för att göra något liknande ändra teckenstorleken ... |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Nya medlemmar kan inte PM och du kan inte ändra teckensnitt. Båda är inte behövs för att ha en konversation här.
| |||
| |||
| inte vill göra något av dem jag vill bara få lite info. det ont när du c & p lite text och dina textredigeringsprogram wont låta dig ändra misstag dess gjort ..... Har du någon info om mig då? |
|
| |||
| |||
| Den tar bort text formatering knappen betyder allt detta automatiskt. |
|
| |||
| |||
| Behöver bara lite hjälp på anslagstavlor tack. |
|
| |||
| |||
| Tja posta länkar så gillar ombads ovan. |
|
| |||
| |||
| |
|
| |||
| |||
| även om frågan om X48 chipset, det beror på vad du behöver din styrelse för om du vill få SLI kan du bara använda en av Nvidia chipset (780i, 790i etc.) men om du använder Crossfire, du kan inte använda Nvidia chipset. Om du inte använder antingen det beror på andra saker. |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Överklockning? nVidia 790i Ultra och Intel Core 2 Quad Q9450 processor | Bubba | Processorer, moderkort & RAM | 3 | 11 mars 2009 18:47 |
| Behöver du hjälp med 790i Ultra SLI moderkort med ddr 3 minne | Korsun | Processorer, moderkort & RAM | 1 | 20 november 2008 05:18 |
| EVGA 8800 Ultra i Storbritannien? | Cew27 | Grafikkort & Skärmar | 11 | 14 januari 2008 00:25 |
| Nvidea 8800 ultra | Cew27 | Grafikkort & Skärmar | 22 | 2 januari 2008 14:26 |
| 8800 GTX eller Ultra | r1k | Grafikkort & Skärmar | 1 | 18 oktober 2007 12:14 |
| Thread Tools | |
| |