![]() |
|
| |||
| |||
| Hej alle ... splinterny til fora og har brug for hjælp! Om et år, og halvdelen siden jeg bygget en nogenlunde anstændig computer .... bare for at slå det i høj steder sine har en AMD FX-57 2,18 GHz processor, 2 Nvidia 7800GTX videocards, og 3 harddiske ... 2 af dem være 10,00 rpm WD Raptors. Jeg søger ved at købe en ny 17 "MacBook Pro til at have på kollegium bc min computer nu er lige store. Processorhastighed på MBP er en Intel Core Duo 2,4 GHz. Mit spørgsmål er ... der er en hurtigere processor .. . AMD FX-57 2,18 GHz eller 2,4 GHz Intel Core Duo??? tak for din hjælp! -Pizzle |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Den C2D langt, selvom jeg ikke helt sikker som FX-57 du taler om? fordi jeg tror, AMD kun udgivet en FX-57 San Diego, som blev 2.8Ghz Og FX-57 er kun en enkelt kerne
www.Trade4Free.ie Den virkelige fare er ikke, at computerne begynder at tænke som mænd, men at mænd begynder at tænke som computere. Hvor der ikke er en mulighed, der kan være noget valg! ![]() Mit system: Nogle andre elsker!
|
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Hvilken CPU er hurtigere? | TTHJames | CPU, bundkort og RAM | 6 | 19. jun 2009 10:20 |
| Behov Ethernet hurtigere end 10Mbps! | 4D (Fordy (Ford) Ollie | Networking, Modemer & VoIP | 12 | 18 juni 2009 11:16 |
| Hurtigere bredbånd? | triathleterob | Networking, Modemer & VoIP | 3 | 25 januar 2009 12:26 |
| Hvordan kan jeg få Vista starte hurtigere og lukke Faster | ashmehta | Windows-operativsystemer | 12 | 11. maj 2008 02:16 |
| Hurtigere Fox | Cew27 | Webbrowsere & FTP Klienter | 2 | 4 januar 2008 13:35 |
| Thread Tools | |
| |