![]() |
|
| |||
| |||
| Hej alla ... splitternya till forum och behöver hjälp! För ungefär ett år och hälften sedan jag byggde en ganska anständig dator .... bara att slå den i hög platser dess har en AMD FX-57 2,18 GHz-processor, 2 Nvidia 7800GTX videocards och 3 hårddiskar ... 2 av dem är 10,00 rpm WD Rovfåglar. Jag ser till att köpa en ny 17-tums MacBook Pro har på college bc datorn nu bara stor. Bearbetningsföretaget på MBP är en Intel Core Duo 2.4 GHz. Min fråga är ... vilket är en snabbare processor .. . av AMD FX-57 2,18 GHz eller 2,4 GHz Intel Core Duo??? tack för din hjälp! -TJURPENIS |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Den C2D med långt, men jag är inte riktigt säker på vilken FX-57 du talar om? eftersom jag tror att AMD endast ut en FX-57 San Diego som var 2,8 GHz Och FX-57 är bara en enda kärna
www.Trade4Free.ie Den verkliga faran är inte att datorerna börjar tänka som män, men att män kommer att börja tänka som datorer. När det inte finns något alternativ, det kan finnas något annat val! ![]() Mitt System: Några andra älskare!
|
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Vilken CPU är snabbare? | TTHJames | Processorer, moderkort & RAM | 6 | 19 juni 2009 10:20 |
| Behöver Ethernet Faster Than 10Mbps! | 4D (Fordy (Ford) Ollie | Nätverk, Modem & VoIP | 12 | 18 juni 2009 11:16 |
| Snabbare bredband? | triathleterob | Nätverk, Modem & VoIP | 3 | 25 januari 2009 12:26 |
| Hur gör jag för att Vista startar snabbare och stänga Snabbare | ashmehta | Windows-operativsystem | 12 | 11 maj 2008 02:16 |
| Snabbare Fox | Cew27 | Webbläsare & FTP Klienter | 2 | 4 januari 2008 13:35 |
| Thread Tools | |
| |