![]() |
|
| |||
| |||
| Hei, miten voin diagnosoida ongelman tietokoneeseen? Kiittää y Dan Last edited by dannyriches, 15 joulukuu 2007 at 08:43. |
|
| ||||
| ||||
| Käynnistä muistin tarkistusohjelma on www.crucial.com Last edited by hybr! D, 15 joulukuu 2007 at 08:50. |
|
| |||
| |||
| On sanottava, on minulla 1GB ja 1 vapaa paikka ja en voi olla enintään 4 Gt Dan |
|
| |||
| |||
| Minulla on Asus P5VD2-MX SE emolevy ei tätä ominaisuutta laivalla grafiikkaa? Jos näin ne voisivat olla ristiriidassa minulle näytönohjain? Dan |
|
| ||||
| ||||
| Kuten sanoin aiemmin tekemäsi säiettä yksinkertaisesti poistaa aluksella grafiikan BIOS jos luulet sen aiheuttavan ongelmia. Älä aloittaa uuden aiheen tästä samasta aiheesta, kiitos. Last edited by hybr! D, 15 joulukuu 2007 at 09:04. |
|
| |||
| |||
| Hei, anteeksi kaveri unohti, olen yrittänyt poistaa niitä BIOS, mutta se ei tapahdu minulle. Se kertoo minulle painamalla välilehteä tarkastella bios ja teen ja sanoa jotain siitä alkaen winodws vikasietotilassa jne., on tämä oikeus lol Dan |
|
| |||
| |||
| Onko tämä saattaa olla ongelma, vaikka? Kiittää y Dan Last edited by dannyriches, 15 joulukuu 2007 at 09:12. |
|
| ||||
| ||||
| Epäilen sitä, ei haittaa yrittää kuitenkin. |
|
| |||
| |||
| Ok I'll Stick tätä säiettä Dan |
|
| ||||
| ||||
| |