![]() |
|
| |||
| |||
| Hej, hur gör jag diagnostisera problemet på min dator? Thank u Dan |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Kör minnet checker på www.crucial.com
| |||
| |||
| Det säger är jag har 1 GB och 1 ledig plats och jag kan ha maximalt 4GB Dan |
|
| |||
| |||
| Jag har ett asus P5VD2-MX SE moderkort har denna funktion ombord grafik? om så de kunde vara i konflikt med mig grafikkort? Dan |
|
| |||
| |||
| Som jag sa i din tidigare tråd, helt enkelt avaktivera ombord grafik i BIOS om du tycker att den orsakar ett problem. Vänligen startar inte annat ämne för samma fråga, tack. |
|
| |||
| |||
| Hej, sorry mate glömde, har jag försökt att stänga av dem i BIOS men det händer inte för mig. Det säger mig att trycka på fliken för bios och jag gör och det är att säga något om start Winodws i felsäkert läge osv, är detta rätt lol Dan |
|
| |||
| |||
| Är det sannolikt problem though? Thank u Dan |
|
| |||
| |||
| Jag tvivlar på det, skadar inte att pröva ändå. |
|
| |||
| |||
| Ok jag ska hålla denna tråd Dan |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| __________________ Mitt System: Hem Bygg
|
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Nya Bygg Xp Pro Install är mitt minne felaktig / felaktigt Köpta | frankthetank | General Hardware Chat | 0 | 13 juni 2009 11:59 |
| Felaktig DVD-RW-enhet på Acer Aspire L3600 | gmcomputerservices | Drives & Removable Media | 1 | 20 januari 2009 14:01 |
| Acer Aspire 5520 med felaktiga Hårddisk inte driva upp | gmcomputerservices | Bärbara datorer, Mobiler & handdatorer | 3 | 10 december 2008 20:16 |
| Felaktig Moderkort | byggnad | Processorer, moderkort & RAM | 2 | 9 januari 2008 05:35 |
| Felaktig PSU? | ComputerGuy | Cases & Power Supplies | 4 | 9 januari 2008 02:55 |
| Thread Tools | |
| |