![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg revcently opgraderet til en dual core 4200 + Athlon CPU, sammen med 1 MB 667 MHz RAM. Det hasn't blevet så hurtigt, som jeg gerne så, BTW im kører Packard Bell Boston Asus bundkort. Så jeg gik ind i min bios. For det første var låst, og jeg couldnt rulle ned for at redigere processor og hukommelse info. (pil ned stoped og wouldnt gå ned, de accesable muligheder blev i blå skrift, bundkortet etc var i lys grå) Anyway det sagde den hastighed blev 533mhz, så jeg tænkte at jeg havde 512 MB RAM, der fulgte med pc'en, at jeg er tilbage i, når du opgraderer. Er ram hastighed forblive lav, fordi jeg stadig har denne ram installeret? Skal jeg tage den ud? også Hvordan kan jeg redigere processor og RAM indstillinger? synes de aflåste eller noget! Tak. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| RAM vil køre med den hastighed, hvormed den langsomste stick, så tager det ud vil øge ram hastighed, men selvfølgelig at du mister nogle ram.
Op til dig, som du prefer.If 1GB er nok for dig derefter bruge 1 stick af hurtigere stuff. Hvis adgang til BIOS er låst, du er smuk mange ud af luck.Sometimes der er måder omkring dette, men det er ikke let. Google frigøre "PC navn og type her" BIOS og se om nogen har opdaget en metode til at gøre det. Mit system: Krlll
|
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Spørgsmål | ghost001 | Fællesskabet News & Chat | 1 | 27 oktober 2008 12:50 |
| To spørgsmål her | chrismorris730 | General Hardware Chat | 10 | 8 februar 2008 19:14 |
| To spørgsmål! | pvkemail | General Software Chat | 3 | 21. jan 2008 22:25 |
| Spørgsmål | Jase123 | Web Design, Hosting & SEO | 6 | 10th Dec 2007 12:56 |
| RAM Spørgsmål | ComputerGuy | CPU, bundkort og RAM | 6 | 24 oktober 2007 05:19 |
| Thread Tools | |
| |