vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Tietokonelaitteistot > CPUs, Emolevyt & RAM

Register

Muutamia kysymyksiä minun ram ja CPU

Reply

Thread Tools
Old 12 lokakuu 2007, 12:28
Jäsen

Default Muutamia kysymyksiä minun ram ja CPU

I revcently päivitetään kahden ytimen 4200 + Athlon CPU, Yhdessä 1MB 667 MHz RAM-muistia.

Se hasn't ollut niin nopeasti kuin haluan, BTW im käynnissä Packard Bell boston asus emolevy. Joten menin minun bios. Ensinnäkin se oli lukittu ja i couldnt selaa muokata prosessorin ja muistin info. (alas-nuolta stoped ja wouldnt mennä alas, accesable vaihtoehtoja sinisellä kirjallisesti emolevyn etc olivat vaalean harmaa)

Joka tapauksessa se sanoi, että nopeus oli 533MHz, joten ajattelin minulla oli 512 Mt RAM-muistia mukana tulleesta kpl, että lähdin, kun päivitystä. Onko ram nopeus oleskelua alhainen, koska minulla on vielä tämä ram asennettu? Jos otan sen pois?

myös Miten voin muokata prosessorin ja ram-asetuksiin? ne näyttävät lukittu tai jotain!

Kiitos,.
Old 12 lokakuu 2007, 14:00
Rahoittajien ryhmän

Default Muutamia kysymyksiä minun ram ja CPU

RAM-muisti kestää vauhdikkuudella hitaimmasta kiinni niin otetaan se pois lisää ram nopeudella, mutta tietysti voit menettää joitakin ram.
Jopa mitä te prefer.If 1GB riittää sitten käyttää 1 kiinni nopeammat kamaa.
Jos pääsy BIOS on lukittu olet melko paljon poissa luck.Sometimes on tapoja kiertää tämän ei kuitenkaan ole helppoa.
Google vapauttamalla "PC nimi ja kirjoita tähän" BIOS ja nähdä, jos joku on havainnut tapa tehdä se.

My System: Krlll

Processor (s):
Intel Q9550@4.33Ghz
Emolevy:
Gigabyte GA-EP45-UD3P
RAM-muisti:
4x2GB OCZ Platinum PC8500
Graphics Card (s):
Gainward 4870X2 (840 Core 940 MEM)
Äänikortti:
Laivaostoksista HDA
Kiintolevy (t):
Muutama lol 1650GB yhteensä
Optinen asema (t):
1xDVD Philips DVD +-RW
Asia / PSU:
Antec 1200/Enermax Infiniti 720W
Jäähdytys:
Tuniq Tower 120
Network / Internet:
Dual Gigabit Ethernet
Monitor (t):
Acer 22 "laajakuva
Operating System (s):
Vista x64 Ultimate
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.