![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| I revcently päivitetään kahden ytimen 4200 + Athlon CPU, Yhdessä 1MB 667 MHz RAM-muistia. Se hasn't ollut niin nopeasti kuin haluan, BTW im käynnissä Packard Bell boston asus emolevy. Joten menin minun bios. Ensinnäkin se oli lukittu ja i couldnt selaa muokata prosessorin ja muistin info. (alas-nuolta stoped ja wouldnt mennä alas, accesable vaihtoehtoja sinisellä kirjallisesti emolevyn etc olivat vaalean harmaa) Joka tapauksessa se sanoi, että nopeus oli 533MHz, joten ajattelin minulla oli 512 Mt RAM-muistia mukana tulleesta kpl, että lähdin, kun päivitystä. Onko ram nopeus oleskelua alhainen, koska minulla on vielä tämä ram asennettu? Jos otan sen pois? myös Miten voin muokata prosessorin ja ram-asetuksiin? ne näyttävät lukittu tai jotain! Kiitos,. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| RAM-muisti kestää vauhdikkuudella hitaimmasta kiinni niin otetaan se pois lisää ram nopeudella, mutta tietysti voit menettää joitakin ram.
Jopa mitä te prefer.If 1GB riittää sitten käyttää 1 kiinni nopeammat kamaa. Jos pääsy BIOS on lukittu olet melko paljon poissa luck.Sometimes on tapoja kiertää tämän ei kuitenkaan ole helppoa. Google vapauttamalla "PC nimi ja kirjoita tähän" BIOS ja nähdä, jos joku on havainnut tapa tehdä se. My System: Krlll
|