mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > CPUs, Moederborden & RAM

Register

Een paar vragen over mijn RAM-geheugen en cpu

Reply

Thread Tools
Old 12 okt 2007, 12:28
Lid Fractie

Default Een paar vragen over mijn RAM-geheugen en cpu

Ik revcently opgewaardeerd tot een dual-core Athlon 4200 + cpu, samen met 1MB 667 MHz RAM.

Het hasn't is zo snel als ik zou willen, BTW im het uitvoeren van de Packard Bell Boston asus moederbord. Dus ging ik in mijn BIOS. Ten eerste was het vergrendeld en i couldnt scroll naar beneden voor het bewerken van de processor en het geheugen info. (de pijl omlaag stoped en wouldnt gaan omlaag, het bereiken opties werden in blauw schrijven, het moederbord, enz. werden in het licht grijs)

Hoe dan ook is gezegd, de snelheid is 533MHz, dus ik dacht ik had 512mb ram die met de pc dat ik nog in bij het upgraden. Is ram snelheid blijven laag omdat ik nog steeds deze ram geïnstalleerd? Moet ik het uit?

ook hoe kan ik het bewerken van de processor en RAM-instellingen? ze lijken vergrendeld of iets!

Bedankt,.
Old 12 okt 2007, 14:00
Donor Groep

Default Een paar vragen over mijn RAM-geheugen en cpu

De Ram zal draaien op de snelheid van de traagste stick zodat rekening it out zal toenemen ram snelheid maar uiteraard verlies je sommige ram.
Tot u die u prefer.If 1GB is genoeg voor je en gebruik dan de 1 stok sneller spul.
Indien de toegang tot de BIOS is vergrendeld u vrijwel uit luck.Sometimes zijn er manieren om dit maar haar niet gemakkelijk.
Google ontsluiten "PC naam en type hier" BIOS en kijk of er iemand heeft ontdekt een manier om het te doen.

Mijn Systeem: Krlll

Processor (s):
Intel Q9550@4.33Ghz
Moederbord:
Gigabyte GA-EP45-UD3P
RAM Geheugen:
4x2GB OCZ Platinum PC8500
Graphics Card (s):
Gainward 4870X2 (840 Core 940 Mem)
Sound Card:
Onboard HDA
Hard Drive (s):
Een paar lol 1650GB totale
Optische Drive (s):
1xDVD PHILIPS DVD +-RW
Case / PSU:
Antec 1200/Enermax Infiniti 720W
Koeling:
Tuniq Tower 120
Netwerk / Internet:
Dual Gigabit Ethernet
Monitor (s):
Acer 22 "breedbeeld
Operating System (s):
Vista x64 Ultimate
Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
Vragen ghost001 Gemeenschap Nieuws & Chat 1 27 okt 2008 12:50
Twee vragen hier chrismorris730 Algemeen Hardware Chat 10 8 feb 2008 19:14
Twee vragen! pvkemail Algemene programmatuurnoot Chat 3 21 Jan 2008 22:25
Vragen Jase123 Web Design, Hosting & SEO 6 10 dec 2007 12:56
RAM Vragen ComputerGuy CPUs, Moederborden & RAM 6 24 okt 2007 05:19
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.