mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > CPUer, Hovedkort & RAM

Register

Noen spørsmål om min ram og CPU

Reply

Thread Tools
Old 12 oktober 2007, 12:28
Medlem Group

Default Noen spørsmål om min ram og CPU

Jeg revcently oppgradert til en dual core 4200 + Athlon CPU, sammen med 1 MB 667 MHz RAM.

Det hasn't vært så fort som jeg ønsker, BTW im kjøre Packard Bell boston ASUS hovedkort. Så jeg gikk inn i min bios. Først var det låst og i couldnt bla ned for å redigere prosessor og minne info. (nedpilen stoped og wouldnt gå ned, er accesable valg var i blått skrivende hovedkortet osv. var i lys grå)

Men det sa farten var 533MHz, så jeg tenkte jeg hadde 512MB RAM som fulgte med PC som jeg igjen i når du oppgraderer. Har ram hastighet opphold lav fordi jeg fortsatt har denne ram installert? Bør jeg ta det ut?

også Hvordan kan jeg redigere prosessor og RAM innstillinger? synes de låst eller noe!

Takk.
Old 12 oktober 2007, 14:00
Donor Group

Default Noen spørsmål om min ram og CPU

The Ram kjøres på hastigheten på tregeste pinne så tar det ut vil øke ram hastighet men tydeligvis du mister noen ram.
Opp til deg som du prefer.If 1 GB er nok for deg, og bruk deretter 1 pinne av raskere ting.
Hvis tilgang til BIOS er låst du ganske mye ut av luck.Sometimes finnes veier rundt dette, men det er ikke lett.
Google Låse "PC navn og skriv her" BIOS og se om noen har funnet en måte å gjøre det.

Min System: Krlll

Prosessor (er):
Intel Q9550@4.33Ghz
Hovedkort:
Gigabyte GA-EP45-UD3P
RAM-minne:
4x2GB OCZ Platinum PC8500
Graphics Card (s):
Gainward 4870X2 (840 Core 940 Mem)
Lydkort:
Onboard HDA
Harddisk (er):
Noen lol 1650GB totalt
Optisk stasjon (er):
1xDVD Philips DVD +-RW
Case / PSU:
Antec 1200/Enermax Infiniti 720W
Cooling:
Tuniq Tower 120
Nettverk / Internett:
Dual Gigabit Ethernet
Skjerm (er):
Acer 22 "widescreen
Operating System (s):
Vista x64 Ultimate
Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
Spørsmål ghost001 Community News & Chat 1 27 oktober 2008 12:50
To spørsmål her chrismorris730 General Hardware Chat 10 8 februar 2008 19:14
To spørsmål! pvkemail General Software Chat 3 21 januar 2008 22:25
Spørsmål Jase123 Web Design, hosting & SEO 6 10 desember 2007 12:56
RAM Spørsmål ComputerGuy CPUer, Hovedkort & RAM 6 24 oktober 2007 05:19
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.