![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg revcently oppgradert til en dual core 4200 + Athlon CPU, sammen med 1 MB 667 MHz RAM. Det hasn't vært så fort som jeg ønsker, BTW im kjøre Packard Bell boston ASUS hovedkort. Så jeg gikk inn i min bios. Først var det låst og i couldnt bla ned for å redigere prosessor og minne info. (nedpilen stoped og wouldnt gå ned, er accesable valg var i blått skrivende hovedkortet osv. var i lys grå) Men det sa farten var 533MHz, så jeg tenkte jeg hadde 512MB RAM som fulgte med PC som jeg igjen i når du oppgraderer. Har ram hastighet opphold lav fordi jeg fortsatt har denne ram installert? Bør jeg ta det ut? også Hvordan kan jeg redigere prosessor og RAM innstillinger? synes de låst eller noe! Takk. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| The Ram kjøres på hastigheten på tregeste pinne så tar det ut vil øke ram hastighet men tydeligvis du mister noen ram.
Opp til deg som du prefer.If 1 GB er nok for deg, og bruk deretter 1 pinne av raskere ting. Hvis tilgang til BIOS er låst du ganske mye ut av luck.Sometimes finnes veier rundt dette, men det er ikke lett. Google Låse "PC navn og skriv her" BIOS og se om noen har funnet en måte å gjøre det. Min System: Krlll
|
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Spørsmål | ghost001 | Community News & Chat | 1 | 27 oktober 2008 12:50 |
| To spørsmål her | chrismorris730 | General Hardware Chat | 10 | 8 februar 2008 19:14 |
| To spørsmål! | pvkemail | General Software Chat | 3 | 21 januar 2008 22:25 |
| Spørsmål | Jase123 | Web Design, hosting & SEO | 6 | 10 desember 2007 12:56 |
| RAM Spørsmål | ComputerGuy | CPUer, Hovedkort & RAM | 6 | 24 oktober 2007 05:19 |
| Thread Tools | |
| |