![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| hallo ik zojuist bracht twee nieuwe ram sticks. DDR 400 512 MB PC 3200 ter vervanging van degene die net is overleden, leg ze in en ik ben nog steeds op de lange pieptoon klinkt zo snel als ik op de computer en het wont opstarten, geprobeerd alle combo's met de sleuven en no go please help! de computer is een AMD athon 64x 2 4200 nForce 6100 2,2 dual core 8MB cache 8MB SATA harde schijf thanx ps kan er iets anders mis, of kan er een defecte RAM stick, vingers gekruist. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Er is een mogelijkheid het moederbord is defect, ik heb gekend voor ram slots te mislukken. Als u in staat bent om te testen het RAM in een andere computer. Als de ram werkt dan is er een probleem met het RAM-sleuven op het moederbord.
| |||
| |||
| ok dank u |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Het is ook mogelijk dat de pieptoon klinkt zijn met vermelding van iets anders dan Ram.
| |||
| |||
| Hi philthomas thanx maar hebben ontdekt dat de ram aansluiting op het moederbord is defect, maar thanx Anyways cheers voor dat |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Athon XP 3200 / Intel I7 Vergelijking | kevvyb | CPUs, Moederborden & RAM | 3 | 13 jun 2009 15:11 |
| Computer-upgrade voor een Socket 939 AMD 3200 machine? | Korac | Algemeen Hardware Chat | 24 | 5 Nov 2008 01:51 |
| Hulp bij het vinden van een nieuwe computer. GPU / VPU: ATI Radeon HD 3200 | Showtee | Grafische Kaarten & Monitors | 3 | 2nd Oct 2008 12:04 |
| Net voorzien van een nieuwe CPU-fan, maar .. | Tris | CPUs, Moederborden & RAM | 15 | 10 mrt 2008 12:43 |
| Problemen probleem problemen. | oobrokensilence | Drives & Removable Media | 3 | 11 feb 2008 08:08 |
| Thread Tools | |
| |