![]() |
|
| |||
| |||
| K godt, jeg er ved at købe en comp her snart, jeg søgte på barebone kit.net de har fantastiske tilbud, og jeg var ude på FSB hastigheder, jeg tænkte på, gør FSB har noget at gøre med halter? gerne, hvis jeg har lav FSB betyder det mit spil vil halte eller nej? jeg ville få en processor, der havde Dual 2,4 GHz med 2000 MHz FSB, men da jeg så en anden processor de havde, der blev Quad 2,2 GHz, men havde 3600 MHz FSB, jeg ved med Dual 2,4 GHz og 2000 MHz FSB jeg kan spille spillet jeg vil som Warhammer, men IDK hvis jeg skal bruge de ekstra penge i at få den ekstra FSB og quad kerne, cuz IDK hvis FSB gør en forskel eller ej, im også få 4gbz 800 MHz RAM og en 256 MB grafikkort Thats støttet af krigen, og jeg ved, at det vil køre det godt, im lidt forvirret over de FSB del. Er FSB har noget at gøre med spil? eller hvad. Thanks in advance! : D |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Det har intet med det at gøre. FSB x forarbejdningsvirksomhedens multiplikator = uret hastighed af processor, som påvirker forarbejdningsvirksomhedens generelle hastighed, men FSB selv virkelig har intet at gøre med det. Må indser dog, at et godt grafikkort betyder meget mere end en hurtig CPU for spil. Barebones projektpakker har ofte meget middelmådige omhandler, du ikke får noget særligt, og du ofte betale mere for de samme ting. Check out min hardware guide.
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " Mit system: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Thats hvad jeg mente om barebone projektpakker også, men IDK denne er forskellig tjekke det ud, for $ 299 im få alt dette, jeg tror det er en temmelig god handel. Bundkort: (A15g AM2 + PCIe Sata2 DDR2 Phenom Ready) Processor: dual core 2.6 GHz (AMD Athlon 64 X2 S.Am2 5000 + Dual-Core) FSB: 2000MHz HT Speed Ram: 4GB PC2 6400 800 MHz DDR2 Kit 2x2gb Harddisk: 160GB Sata 7200rpm Intern Harddisk DVD-ROM / CD-RW Combo drev alle i en Flash Memory Card Reader All-In-1 Drive Beige ATX Midtower sag W / Power Supply Standard strømforsyning og jeg allerede fik et grafikkort, der er denne ene, dets en ok grafikkort det blev givet til mig så im ikke klagende heh. http://www.tigerdirect.com/applicati...044&CatId=1603 Jeg kan køre Warhammer med denne ret? |
|
| |||
| |||
| Nej, det vil køre forfærdeligt om, at kortet. Generic strømforsyninger tendens til at eksplodere, og du ikke får den store af deal, hvis du tilføje op priserne for hver af disse komponenter.
__________________ "Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " |
|
| |||
| |||
| Citat:
virkelig? godt atm im benytter den, og jeg var i stand til at spille Warhammer fine bare en lil smule forsinkelse, og jeg kun fik 3 GHz enkelt kerne 1 GB RAM 400 MHz, der stinker, så jeg tænkte, 2,6 dual core og 4gbs af ram ville ske Kunsten at stoppe halter??? og for 300 Bucks Hvor kan jeg få mere for pengene? |