vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Tietokonelaitteistot > CPUs, Emolevyt & RAM

Register

Onko FSB liittyvät viiveellä?

Reply

Thread Tools
Old 3 joulukuu 2008, 13:19
Uusi Jäsen

Default Onko FSB liittyvät viiveellä?

K hyvin, olen aikeissa ostaa pakoll täällä pian, olin katsot Barebone kit.net ne ovat uskomattomia tarjouksia, ja olin HAKU että FSB nopeuksilla, ihmettelin, ei FSB ole mitään tekemistä viiveellä? kuten jos olen vähän FSB se tarkoittaa minun pelejä viive vai ei? Aioin saada prosessori, joka oli Dual 2,4 GHz: n kanssa 2000 Mhz ja FSB mutta sitten näin toinen jalostaja ne oli, että oli Quad 2,2 GHz mutta oli 3600 Mhz ja FSB, i tiedämme Dual 2,4 GHz: n ja 2000 MHz FSB i voi pelata peliä Haluan joka on Warhammer, mutta idk jos minun pitäisi viettää ylimääräistä rahaa saada ylimääräisiä FSB ja quad ydin, cuz idk jos FSB on merkitystä vai ei, im myös saada 4gbz 800 MHz RAM-muistia ja 256 Mt näytönohjain thats tukee WAR ja tiedän, että se kestää sen hyvin, im vain hämmentynyt FSB osa. Onko FSB on jotain tekemistä sen kanssa pelejä? tai mitä. Kiitos jo etukäteen! : D
Old 3 joulukuu 2008, 21:38
Rahoittajien ryhmän

Sillä ei ole mitään tekemistä asian kanssa. FSB x jalostajan kerrannaisvaikutus = kellon nopeus käsittelijä, joka vaikuttaa jalostajan yleiseen nopeuteen, mutta FSB itsessään ei todellakaan ole mitään tekemistä asian kanssa. Onko ymmärtää kuitenkin, että hyvä näytönohjain tarkoittaa paljon enemmän kuin nopea CPU peleihin.

Barebones Pakit ovat usein hyvin keskinkertainen käsittelee, et saa mitään erityistä ja usein maksamaan enemmän sama asia. Check out my laitteisto opas.
"I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. "

My System: 日夏子

Processor (s):
Core 2 Duo E6400 2,13 -> 3.01ghz
Emolevy:
MSI P6N SLI Platinum LGA 775
RAM-muisti:
2GB Patriot Extreme Performance
Graphics Card (s):
PNY 8800GTS 320MB
Äänikortti:
Sound Blaster Xtremegamer 7.1
Kiintolevy (t):
80 Gt + 500 Gt
Optinen asema (t):
2x SATA
Asia / PSU:
Antec 900 + 620W Aerocool zeroDBA
Jäähdytys:
4x 120mm Yate-Loon + 200mm alkuun
Network / Internet:
Qwest
Monitor (t):
Dell 22 "S2209W (1920x1080)
Operating System (s):
Windows XP + 7
Old 3 joulukuu 2008, 23:01
Uusi Jäsen

Että mitä olen ajatellut Barebone sarjat myös, mutta idk tämä on erilainen, check it out, for $ 299 im saada kaiken tämän, mielestäni se on aika paljon.

Emolevy: (A15g AM2 + PCIe Sata2 DDR2 Phenom Ready)

Prosessori: Dual Core 2.6 GHz (AMD Athlon 64 X2 S.Am2 5000 + Dual-Core)
FSB: 2000MHz HT Speed

Ram: 4GB PC2 6400 800MHz DDR2 Kit 2x2gb

Kiintolevy: 160GB Sata 7200Rpm sisäinen kovalevy

DVD ROM / CD-RW Combo-asema kaikki samassa

Flash Memory Card Reader All-In-1 Drive

Beige ATX Midtower Asia W / Power Supply

Standard virtalähde

ja olen jo saanut näytönohjain, joka on tätä, se on ok näytönohjain se oli minulle niin im ei tehneen heh.

http://www.tigerdirect.com/applicati...044&CatId=1603

Voin ajaa Warhammer kanssa tätä oikeutta?
Old 4 joulukuu 2008, 21:52
Rahoittajien ryhmän

Ei, se kestää kauhistuttavan että kortin. Generic virtalähteet yleensä räjähtää, ja et saa siitä, että suuri käsitellä, jos lisäät jopa hinnat kukin näistä osista.
"I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. "
Old 5 joulukuu 2008, 12:39
Uusi Jäsen

Quote:
Originally Posted by Carbon View Post
Ei, se kestää kauhistuttavan että kortin. Generic virtalähteet yleensä räjähtää, ja et saa siitä, että suuri käsitellä, jos lisäät jopa hinnat kukin näistä osista.

todella? hyvin atm im käytät sitä ja minulla oli mahdollisuus pelata Warhammer sakko vain lil hieman viiveellä, ja minulla on vain 3 GHz yhdenkään porausnäytteen 1 gigatavu RAM-muistia 400 MHz, joka on perseestä, joten ajattelin 2.6 kahden ytimen ja 4gbs RAM olisi tehnyt Temppu lopettaa viive? ja 300 taalaa Mistä saan paremman?
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.