![]() |
|
|
|||
|
|||
|
K Nou, ik ben over de aanschaf van een verplicht hier snel, ik was op zoek op barebone kit.net hebben geweldige aanbiedingen, en ik keek naar de FSB snelheden, ik vroeg me af, doet FSB iets te maken met vertraging? zoals als ik lage FSB betekent het mijn games vertraging of nee? Ik ging om een processor die hadden Dual 2.4 Ghz met 2000 MHz FSB, maar toen zag ik een andere processor hadden dat was Quad 2.2 Ghz, maar had 3600 MHz FSB, ik weet met de Dual 2,4 GHz en 2000 MHz FSB Ik kan Speel het spel Ik wil die Warhammer, maar idk als ik zou moeten besteden het extra geld in om dat extra FSB en quad core, cuz idk als FSB verschil maakt of niet, im ook steeds 4gbz 800 Mhz RAM-geheugen en een 256MB grafische kaart thats ondersteund door de oorlog en ik weet dat het goed zal lopen, im just verward over de FSB deel. Is FSB iets te maken met games? of wat. Thanks in advance! : D
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Het heeft er niets mee te maken. FSB x de verwerker multiplicatoreffecten = de kloksnelheid van de processor, die van invloed is op de processor van de algemene snelheid, maar FSB zelf eigenlijk niets te doen. Doen beseffen echter dat een goede grafische kaart betekent veel meer dan een snelle CPU voor games.
Barebones kits hebben vaak zeer middelmatige keuze, je niet steeds iets speciaals en u vaak meer betalen voor hetzelfde ding. Check out my hardware gids.
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. "
Mijn Systeem: 日夏子
|
|
|
|||
|
|||
|
Thats what I thought about Barebone kits ook, maar idk dit is anders check it out, voor $ 299 im om dit alles, i think its a pretty good deal.
Moederbord: (A15g AM2 + PCIe SATA2 DDR2 Phenom Ready) Processor: Dual Core 2.6 Ghz (AMD Athlon 64 X2 S.Am2 5000 + Dual-Core) FSB: 2000MHz HT Speed Ram: 4gb PC2 6400 800MHz DDR2 Kit 2x2gb Harde schijf: 160 GB Sata 7200rpm Interne Hard Drive DVD ROM / CD-RW Combo drive in een Flash Memory Card Reader All-In-1-drive Beige ATX Midtower zaak W / Power Supply Standaard voeding en ik heb reeds een grafische kaart die deze, zijn een goed grafische kaart werd gegeven aan me zo im niet klagen heh. http://www.tigerdirect.com/applicati...044&CatId=1603 Ik kan lopen Warhammer met dit recht? |
|
|
|||
|
|||
|
Nee, het loopt vreselijk op die kaart. Generieke voedingen neiging om te exploderen, en u niet steeds van die geweldige deal als je optellen van de prijzen voor elk van deze componenten.
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. "
|
|
|
|||
|
|||
|
Citaat:
echt? goed atm im gebruiken en ik was in staat om te spelen Warhammer geldboete Just A Lil Bit van vertraging, en ik heb slechts 3 GHz single core 1 GB RAM 400 MHz wat zuigt, dus ik dacht 2.6 dual core en 4gbs ram zou gebeuren de truc om de achterstand? en voor 300 dollar, waar kan ik een betere deal? |