mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > CPUer, Hovedkort & RAM

Register

Er FSB knyttet til lag?

Reply

Thread Tools
Old 3dje Dec 2008, 13:19
New Member Group

Default Er FSB knyttet til lag?

K vel, jeg er i ferd med å kjøpe et komp her snart var jeg ser på Barebone kit.net de har fantastiske tilbud, og jeg ser på FSB hastigheter, jeg lurte på, gjør FSB ha noe å gjøre med lag? som om jeg har lav FSB betyr det mitt spill vil sommel eller nei? Jeg skulle få en prosessor som hadde Dual 2.4 Ghz med 2000 Mhz av FSB men da jeg så en annen prosessor de hadde som ble Quad 2,2 Ghz, men hadde 3600 Mhz av FSB, jeg vet med Dual 2.4 Ghz og 2000 MHz FSB jeg kan spiller jeg ønsker som Warhammer, men IDK om jeg bør bruke de ekstra pengene til å få ekstra fsb og Quad core, cuz IDK hvis fsb gjør en forskjell eller ikke, im også få 4gbz 800 MHz RAM og 256 MB grafikkort dvs støttes av krigen, og jeg vet at det vil kjøre det bra, im bare forvirret om FSB del. Har FSB ha noe å gjøre med spillene? eller hva. Takk på forhånd! : D
Old 3dje Dec 2008, 21:38
Donor Group

Det har ingenting å gjøre med det. FSB x prosessorens multiplier = klokken hastigheten til prosessoren, noe som påvirker prosessor generelle fart, men FSB seg egentlig ikke har noe å gjøre med det. Vil realisere imidlertid at en god grafikkortet betyr mye mer enn en rask prosessor for spill.

Barebones prosjektpakker ofte svært middelmådige avtaler, du ikke får noe spesielt, og du ofte betale mer for det samme. Check out my hardware guide.
"Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp.

Min System: 日夏子

Prosessor (er):
Core 2 Duo E6400 2,13 -> 3.01ghz
Hovedkort:
MSI P6N SLI Platinum LGA 775
RAM-minne:
2GB Patriot Extreme Performance
Graphics Card (s):
PNY 8800GTS 320MB
Lydkort:
Sound Blaster Xtremegamer 7.1
Harddisk (er):
80 GB + 500 GB
Optisk stasjon (er):
2x SATA
Case / PSU:
Antec 900 + 620W Aerocool zeroDBA
Cooling:
4x 120mm Yate-Loon + 200mm toppen
Nettverk / Internett:
Qwest
Skjerm (er):
Dell 22 "S2209W (1920x1080)
Operating System (s):
Windows XP + 7
Old 3dje Dec 2008, 23:01
New Member Group

Det er hva jeg tenkte Barebone prosjektpakker også, men IDK denne er forskjellig sjekke det, for $ 299 im får alt dette, jeg tror det en ganske god deal.

Hovedkort: (A15g AM2 + PCIe Sata2 DDR2 Phenom Ready)

Prosessor: Dual Core 2.6 Ghz (AMD Athlon 64 X2 S.Am2 5000 + Dual-Core)
FSB: 2000MHz HT Speed

Ram: 4GB PC2 6400 800mhz DDR2 Kit 2x2gb

Harddisk: 160GB SATA 7200RPM interne harddisken

Dvd rom / CD-RW Combo stasjonen i ett

Flash Memory Card Reader Alt-i-1-stasjon

Beige ATX Midtower Case W / Strømforsyningsenhet

Standard strømforsyning

og som jeg allerede har et grafikkort som denne, dens en ok grafikkort det ble gitt til meg så im ikke klagende heh.

http://www.tigerdirect.com/applicati...044&CatId=1603

Jeg kan kjøre Warhammer med dette sant?
Old 4de Dec 2008, 21:52
Donor Group

Nei, det vil kjøre horribly på dette kortet. Generisk strømforsyninger har en tendens til å eksplodere, og du ikke får det bra av avtale hvis du legger opp prisene for hver av disse komponentene.
"Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp.
Old 5te 2008 des 12:39
New Member Group

Sitat:
Originally Posted by Carbon View Post
Nei, det vil kjøre horribly på dette kortet. Generisk strømforsyninger har en tendens til å eksplodere, og du ikke får det bra av avtale hvis du legger opp prisene for hver av disse komponentene.

egentlig? Brønnen minibank im benytter den, og jeg var i stand til å spille Warhammer fine kun LIL bit av lag, og jeg bare fikk 3 GHz single core 1 GB RAM 400 MHz som suger, så jeg tenkte 2.6 dual core og 4gbs RAM ville gjort Trikset for å stoppe lag?? og for 300 dollar Hvor kan jeg få en bedre avtale?
Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
Internett-problemer knyttet til drivere. Vennligst hjelp? fangym Multimedia & Kodeker 1 15 juni 2009 02:28
Harddisk relatert boot problemer. damnwall General Hardware Chat 1 3 februar 2008 13:11
Lyd og video knyttet? Napalm Lyd, høyttalere og MP3-spillere 4 30 desember 2007 13:50
HI Jeg trenger hjelp (PC relaterte lol) Soverntear Presenter deg selv her 3 11 desember 2007 06:13
Sound knitrende problem knyttet til harddisken? Gtrance Multimedia & Kodeker 5 19nde sep 2007 05:23
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.