![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hvad er den bedste CPU til spil fra hvad i'v læse q6600 er faktisk slighly værre end en e6600 opad på spil, så hvad er den bedste.
| |||
| |||
| Hvad er dit budget lol Jeg gik for e6750, £ 116 fra dabs.co.uk. Tilsvarende priser på andre websteder. 2.66ghz, 1333fsb, 4 MB cache. jeg dont tror quad borekerner er optimeret på alle i spil alligevel, så gå duel kerne, ITL spare dig £ 60. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hey op Necromancier. Ja, ville være nødt til at enes, er de eneste spil jeg kender, som arbejder med alle fire kerner i en quad CPU er Flight Sim X, og først efter et plaster.
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Athlon 64x2 6000 +
| |||
| |||
| ville det e6850 være den bedste |
|
| |||
| |||
| Det er den hurtigste (derfor den bedste) CPU på lager hastigheder. Og overvejer core2 arkitektur har igen og igen blive vist sig, MHz for MHz, jorde med AMD's CPU's derefter Jeg vil også sige det bedre end nogen aktuelle AMD chip. Men hvis du tager overclocking i det så ville jeg stadig nødt til at sige X6800, fordi det er ulåst multiplikator og det kører kun lidt langsommere (MHz) end E6850 på lager. Tænker på det lidt mere selvom jeg regne med en anstændig mobo med anstændigt driftsspændinger du kunne se 4 + GHz fra en E6850.
__________________ hørt wow er en bedre kontraceptiv derefter piller, ingen vittighed jeg spillede rs for 2-3 år og 2 uger efter jeg stoppede Jeg har mistet min jomfruelighed. -Kanoakavirus |
|
| |||
| |||
| mit budget er £ 200 max for chip. |
|
| |||
| |||
| Jeg var beslutte mellem E6750 og Q6600. Det lader til, at på det tidspunkt, hvor duo er vejen at gå, men naturligvis som tiden går af quad kerne processorer kommer i spil. Jeg tror for fremtiden proofing de fire kerner er vejen at gå. Selv hvis Quad kerne kører i den samme tilstand som en duo vil det kun være en smule langsommere, til det punkt, hvor du plejer varsel. |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Hjælp: Gaming Rig? Budget gaming rig im få for $ 900 | crazydan20 | General Hardware Chat | 9 | 3 marts 2009 19:36 |
| Gaming PC | Sc0ttY07 | General Hardware Chat | 35 | 24 juli 2008 21:12 |
| Ønsker du at købe en gaming PC | electrik91 | General Hardware Chat | 8 | 15 januar 2008 15:59 |
| De $ 500 gaming Rig. . . | clintondavidn | General Hardware Chat | 4 | 11. sep 2007 10:43 |
| Gaming Rig | c master | General Hardware Chat | 12 | 9. sep 2007 12:53 |
| Thread Tools | |
| |