![]() |
|
|||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
|
|
Thread Tools |
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
mikä on paras CPU peli mitä i'v lukemaan q6600 on itse slighly pahempi e6600 ylöspäin klo pelaamista niin mikä on paras.
|
|||
|
|||
|
whats budjettiasi lol
Kävin varten e6750, £ 116 alkaen dabs.co.uk. Samoin hinnoitellaan muut sivustot. 2,66 GHz, 1333fsb, 4MB cache. i dont ajatella quad porausnäytteet on optimoitu lainkaan pelejä joka tapauksessa, niin mene duel ydin, ITL säästävät £ 60. |
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Hei jopa Necromancier. Joo, olisi samaa mieltä, että ainoa peli Tiedän että toimii kaikkien neljän porausnäytteet on quad CPU on Flight Sim X, ja vasta sen jälkeen, kun laastari.
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Athlon 64x2 6000 +
|
|||
|
|||
|
Voisiko e6850 on paras
|
|
|
|||
|
|||
|
Se on nopein (siksi paras) CPU on varastossa nopeuksilla. Ja ottaa huomioon core2 arkkitehtuuri on kerta toisensa jälkeen on osoittautunut, MHz MHz, pyyhi lattiaa AMD: n CPU: n sitten olin myös sanoa sen paremmin kuin mikään nykyinen AMD siru.
Mutta jos otat overclocking siihen sitten olin vielä sanoa X6800, koska se on auki kerrannaisvaikutuksia, ja se vain kulkee hieman hitaammin (MHz) kuin E6850 on varastossa. Suunnitteletko se hieman vaikka olen varauduttava kunnollista mobo, ja ihmisarvoisen jännitteet voit nähdä 4 + Ghz joka E6850.
|
|||
|
|||
|
oma budjetti on £ 200 max varten sirulle.
|
|
|
|||
|
|||
|
Olin päätettäessä välillä E6750 ja Q6600.
Vaikuttaa siltä, että tällä hetkellä duo on oikea tapa edetä, mutta ilmeisesti se aika menee, että quad ytimen prosessorit tulevat peliin. Mielestäni tulevaisuuden proofing että quad sydämiä ovat tie. Vaikka Quad ydin toimii samassa tilassa kuin duo se vain hieman hitaammin, siihen pisteeseen, jossa sinulla tapana huomautus. |