![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| wat is de beste cpu voor games van wat i'v lees de q6600 is eigenlijk slighly slechter dan een e6600 omhoog op gaming dus wat is de beste.
| |||
| |||
| Wat is uw budget lol Ik ging voor de E6750, £ 116 van dabs.co.uk. vergelijkbare prijzen op andere websites. 2,66, 1333FSB, 4mb cache. i dont think quad cores geoptimaliseerd zijn op alle in games toch, dus ga duel kern, ITL u £ 60. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| He up Necromancier. Ja, zou hebben om in te stemmen, het enige spel dat ik ken die werkt met alle vier de kernen van een quad processor is Flight Sim X, en pas na een patch.
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Athlon 64x2 6000 +
| |||
| |||
| zou de E6850 de beste |
|
| |||
| |||
| Het is de snelste (en dus de beste) cpu op stock snelheden. En gezien de Core2 architectuur is telkens weer worden bewezen, MHz voor MHz, veeg de vloer aan met AMD's cpu's dan ik zou ook zeggen dat het beter is dan alle huidige AMD-chip. Maar als u het overklokken in het dan Ik wil nog zeggen X6800 vanwege zijn ontgrendeld multiplicatoreffect en het alleen draait iets langzamer (MHz) dan de E6850 op stock. Denken over het een beetje meer maar, ik denk met een fatsoenlijk mobo, met behoorlijke spanningen u kon zien 4 + Ghz uit een E6850.
__________________ gehoord wow is een betere anticonceptionele dan de pil, geen grap i gespeeld rs voor 2-3 jaar en 2 weken nadat ik gestopt Ik verloor mijn maagdelijkheid. -Kanoakavirus |
|
| |||
| |||
| mijn budget is £ 200 max voor de chip. |
|
| |||
| |||
| Ik was de besluitvorming tussen de E6750 en de Q6600. Het lijkt erop dat op het moment dat het duo is de manier om te gaan, maar natuurlijk in de loop der tijd door de quad core processors zullen komen in het spel. Ik denk dat voor de toekomstige proofing de quad-cores zijn de weg te gaan. Zelfs als de quad core draait op dezelfde wijze als een duo zal alleen iets langzamer, tot het punt waar u wont aankondiging. |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Help: Gaming Rig? Budget gaming rig im krijgen voor $ 900 | crazydan20 | Algemeen Hardware Chat | 9 | De 3 maart 2009 19:36 |
| Gaming PC | Sc0ttY07 | Algemeen Hardware Chat | 35 | 24 jul 2008 21:12 |
| Wanna buy a gaming pc | electrik91 | Algemeen Hardware Chat | 8 | 15 Jan 2008 15:59 |
| De $ 500 Gaming Rig. . . | clintondavidn | Algemeen Hardware Chat | 4 | 11 sep 2007 10:43 |
| Gaming Rig | c kapitein | Algemeen Hardware Chat | 12 | 9e sep 2007 12:53 |
| Thread Tools | |
| |