![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hva er den beste CPU for spill fra hva i'v lese q6600 faktisk slighly verre enn en e6600 oppover til gaming så hva er den beste.
| |||
| |||
| hva budsjettet lol Jeg gikk for e6750, £ 116 fra dabs.co.uk. Tilsvarende pris på andre nettsteder. 2,66, 1333fsb, 4 MB cache. jeg dont overveie fire kjerner er optimalisert på alle i spill likevel, så går duell kjernen itl sparer £ 60. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hei opp Necromancier. Ja, måtte enig, det eneste spillet jeg vet om som fungerer med alle fire kjerner i en Quad CPU er Flight Sim X, og bare etter en oppdatering.
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Athlon 64x2 6000 +
| |||
| |||
| ville e6850 bli best |
|
| |||
| |||
| Det er den raskeste (derfor best) CPU på lager hastigheter. Og vurderer core2 arkitektur har gang på gang blir vist til, MHz for MHz, tørke gulvet med AMD's CPUens deretter Jeg vil også si at det er bedre enn noen av de aktuelle AMD chip. Men hvis du tar overclocking i det da jeg har fortsatt å si X6800 fordi den er ulåst multiplier og den bare går litt tregere (MHz) enn E6850 på lager. Tenker på det litt mer om, jeg regner med en anstendig mobo, med skikkelig spenning kan du se 4 + Ghz fra en E6850.
__________________ hørt wow er et bedre contraceptive deretter pille, ingen vits i spilt rs for 2-3 år og 2 uker etter at jeg sluttet i lost my virginity. -Kanoakavirus |
|
| |||
| |||
| budsjettet mitt er £ 200 max for chip. |
|
| |||
| |||
| Jeg var bestemmer mellom E6750 og Q6600. Det synes som i øyeblikket duoen er veien å gå, men åpenbart etter som tiden går av Quad core prosessorer kommer i spillet. Jeg tror for fremtidig proofing de fire kjerner er veien å gå. Selv om Quad core kjører i samme modus som en duo det vil bare være litt tregere, til det punktet hvor du wont varsel. |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Hjelp: Gaming Rig? Budsjett gaming rigg im får for $ 900 | crazydan20 | General Hardware Chat | 9 | 3 mars 2009 19:36 |
| Gaming PC | Sc0ttY07 | General Hardware Chat | 35 | 24 juli 2008 21:12 |
| Vil kjøpe en gaming PC | electrik91 | General Hardware Chat | 8 | 15 januar 2008 15:59 |
| The $ 500 gaming Rig. . . | clintondavidn | General Hardware Chat | 4 | 11. sep 2007 10:43 |
| Gaming Rig | c master | General Hardware Chat | 12 | 9nde sep 2007 12:53 |
| Thread Tools | |
| |